اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام
اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام

شورای همکاری خلیج فارس خود را رسوا کرد +فیلم

بیروت، العالم - نماینده سابق پارلمان لبنان گفت: تصمیم شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر تروریستی دانستن جنبش حزب الله به مثابه تلاشی تازه در راه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
  

"نزیه منصور" چهارشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم ضمن اعلام این مطلب افزود: شورای همکاری خلیج فارس با این اقدام، در واقع به پایبندی حزب الله به ارزش های ملی اسلامی و عربی اعتراف کرد.
وی خاطرنشان کرد: شورای مزبور پس از شکست در عراق، سوریه و یمن و - ان شاء الله - بحرین، چاره ای ندارد جز این که با حزب الله بجنگد. کشورهای شورای همکاری خلیج فارس هم اکنون روز به روز رسواتر می شوند و ما هم اکنون شاهد آن هستیم که رژیم صهیونیستی از تصمیمات این شورا استقبال می کند.
وی تاکید کرد: در میان امت عرب و مسلمان، تنها تشکیلاتی که توانسته رژیم صهیونیستی را شکست دهد، حزب الله به رهبری سید حسن نصرالله و با حمایت ایران و سوریه است و به همین دلیل شاهد آن هستیم که جهان گردهم جمع شده تا با این جنبش که دشمن امت مسلمان را شکست داد، مقابله کند. وقتی رژیم صهیونیستی شکست می خورد، همپیمانان و هواداران و پیروانش نیز شکست می خورند.
منصور ادامه داد: رژیم صهیونیستی از این تصمیم شورای همکاری خلیج فارس شاد شد و از آن استقبال به عمل آورد. این تصمیم ثابت کرد که رویارویی حزب الله با تروریسم در سوریه، اقدام و موضعی کاملا صحیح بوده است.
نزیه منصور از رژیم صهیونیستی و شورای همکاری خلیج فارس به عنوان دو روی یک سکه نام برد و تاکید کرد: گذر زمان، آنان را بیش از پیش رسوا می کند و آینده از آن آزادگان است و رابطه محرمانه آنها با رژیم صهیونیستی در گذشته، اکنون در حال علنی شدن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد