اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام
اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام

کودکی که سپر بلای خواهـرش دربرابر داعش شـد+تصویـر

رسانه های عراقی تصویری از کودکی را در الانبار در غرب عراق پخش کردند که این کودک به دنبال نجات خواهرش از حملات مرگبار تکفیری هاست.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه السومریه، تروریستهای تکفیری داعش در جمعه گذشته با یورش به منطقه البو فراج در شمال الرمادی در استان الانبار تعدادی از ساکنان این این روستا را اعدام کردند.

رسانه های عراقی تصویری از کودک عراقی منتشر کردند که این کودک سر خواهر خود را در بغل گرفته است تا آن از حملات تروریستها نجات دهد.

به گفته منابع عراقی این تصویر نشانه بی گناه بودن این کودک و ترس از جان خواهرش را نشان می دهد.

این تصویر مربوط به منطقه البو فراج و در یک ساختمان قدیمی است و کودک می کوشد که خواهرش را از گلوله های داعشی ها که به زن و کودکان رحم نمی کنند نجات دهد.
 
 

التــــــــماس دعـــــــــــــــــــــــــــــا

-

آمریکا: اسلام جهان را فراخواهد گرفت


مؤسسه پژوهشی آمریکایی "بیو" در ادامه گزارش خود، پیش بینی کرده که جمعیت مسلمانان در اروپا در سال 2050 بیش از 10 درصد جمعیت کل اروپا را تشکیل دهند.
به گزارش شیعه آنلاین، تحقیقات و بررسی های انجام شده توسط تعدادی از مراکز و مؤسسات مطالعاتی آمریکا نشان می دهد که اسلام در آینده جهان را فراخواهد گرفت و حتی آمریکا و اروپا هم زیر چتر اسلام خواهند رفت.

در همین راستا مؤسسه پژوهشی "بیو" در آمریکا، اخیرا گزارشی در این باره منتشر کرده و در آن اعلام کرده که در سال 2050 میلادی، تعداد مسلمانان در سراسر جهان از مسیحیان بیشتر خواهد شد زیرا رشد جمعیت مسلمانان در سراسر جهان بیش از دیگر ادیان آسمانی است.

در گزارش این مؤسسه مطالعاتی آمریکایی آمده: نه تنها تعداد زاد و ولد مسلمانان بیش از دیگر ادیان است، بلکه تعداد افراد غیر مسلمانی که هر روزه دین خود را به دین اسلام تغییر می دهند، رو به افزایش است.

بر اساس این گزارش، تعداد مسلمانان در سال 2050 بیش از 2.9 میلیارد نفر خواهد بود در حالی که در آن زمان تعداد مسیحیان 2.8 میلیارد نفر پیش بینی می شود. بدین ترتیب می توان گفت که در سال 2050، مسلمانان بیش از 30 درصد از جمعیت کل جهان را تشکیل خواهند داد. البته نسبت مسیحیان هم تقریبا همین خواهد بود.

مؤسسه پژوهشی آمریکایی "بیو" در ادامه گزارش خود، پیش بینی کرده که جمعیت مسلمانان در اروپا در سال 2050 بیش از 10 درصد جمعیت کل اروپا را تشکیل دهند.

بر اساس پیش بینی این مؤسسه، جمعیت کل جهان در سال 2050 به 9.3 میلیارد نفر می رسد در حالی که در سال 2010 میلادی 6.3 میلیارد نفر بوده است.

شریعتمداری: اسب زین شده را داده‌ایم و افسار پاره تحویل گرفته‌ایم

مدیر مسئول روزنامه کیهان اظهار داشت: در یک کلمه باید گفت که اسب زین شده را داده‌ایم و افسار پاره تحویل گرفته‌ایم.


حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در خصوص بیانیه مشترک قرائت شده در پایان مذاکرات ایران و 1+5 که از سوی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که شامگاه پنجشنبه انجام گرفت، گفت: نام توافق دو مرحله‌ای را بیانیه مطبوعاتی گذاشتیم.

وی افزود: در یک کلمه باید گفت که اسب زین شده را داده‌ایم و افسار پاره تحویل گرفته‌ایم.
منبع: فارس

فراخوانی برای فریاد استغاثه

یادداشت حجت الاسلام پناهیان پس از وقایع یمن/فراخوانی برای فریاد استغاثه / فرج زمانی رخ خواهد داد که مومنین همزمان در اوج اقتدار و اوج مظلومیت باشند

فرج در زمانی رخ خواهد داد که دو ویژگی مهم در میان امت اسلامی ایجاد شده باشد: یکی اوج معرفت و اقتدار مؤمنان که ناشی از آمادگی آنان برای یاری ولی خدا و اقامۀ حق است، و دیگری اوج مظلومیت و اضطرار آنان به فرج، که ناشی از دشمنی‌های فراوان نسبت به آنهاست که ایشان را به دعا و تضرع بی‌سابقه وامی‌دارد و موجب نهایت استغاثۀ آنان برای فرج و پیروزی حق علیه باطل می‌شود.

گروه بین الملل - رجانیوز: حجت الاسلام پناهیان پس از وقایع اخیر یمن یادداشتی در پایگاه اطلاع رسانی بیان معنوی منتشر کرد. متن این یادداشت را در ادامه می‌خوانید: 

ادامه مطلب ...

"خیبرآنلاین" - یکی از خبرنگارانی که طی روزهای اخیر از سفری به عراق و محل نبرد نیروهای مردمی و ارتش این کشور با داعش داشت، به نقل از یک فرمانده حشد الشعبی عراقی می گفت: خدا امام خامنه ای را حفظ کند که بهترین فرمانده اش را برای ما فرستاده است.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، 20 اسفند، سالروز تولد مردی از تبار غیرت و شجاعت است؛ فرمانده بزرگ سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی.

دشمنان ترسو و بزدل، او را به نام ژنرال سلیمانی می شناسند و دوستان، به واسطه نزدیکی و  صمیمیتی که با او احساس می کنند، "حاج قاسم" صدایش می کنند؛ سردار بزرگ سپاه اسلام در عرصه فرامنطقه ای.

اهل کرمان است؛ شهرستان رابر، روستای قنات ملک. در دفاع مقدس 8 ساله، فرمانده لشکر 41 ثارالله(ع) بود و در والفجر 8 (فتح فاو)، کربلای 4، کربلای 5 و تک شلمچه خوش درخشید. پس از جنگ، سالها با باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر در شرق ایران و مرز افغانستان مشغول مبارزه بود و از سال 1379 تاکنون، با حکم فرماندهی معظم کل قوا، فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی شد.

ژنرال سلیمانی را بیرون از مرزهای ایران بیشتر از داخلی ها می شناسند. از لبنان و سوریه و عراق گرفته تا افغانستان و... مورد اعتماد جبهه بزرگ مقاومت قرار دارد و سخن او در بزنگاه ها، برای تمام رده های فرماندهی در محور مقاومت، حرف آخر به حساب می آید.

این روزها که داعشی های متوحش دست ساز آمریکا و اسراییل که با دلارهای نفتی سعودی و حمایت های آشکار ترکیه به عنوان یکی از بال های اسلام آمریکایی مشغول انحراف در اصل مبارزه هستند، حضور حاج قاسم برای نخستین بار در سال ها فرماندهی سپاه قدس، آشکار و رسانه ای شده است و انتشار تصاویر گاه و بیگاه وی که معمولا با آرامش و لبخندی برلب در رسانه ها، به ویژه فضای مجازی دست به دست می شود، یک تنه در برابر فعالیت سنگین رسانه ای داعش، خودنمایی می کند.

اگر می خواهید با اثرگذاری سردار سلیمانی را بیشتر آشنا شوید، کافی است تا یکبار، تلاش های نافرجام آمریکا علیه او را مورد بازخوانی قرار دهید:
- او را تروریست نامیده اند!
- در لیست تحریم ها قرار گرفته است!
- حاج قاسم را در انواع و اقسام پرونده های جنجالی و دردسر ساز متهم کرده اند!
- کنگره آمریکا به صراحت و به صورت رسمی پیشنهاد ترور او را مطرح کرده است!
- و...

اما واکنش سردار قاسم سلیمانی درباره پیشنهاد ترورش توسط کنگره آمریکا، جالب بود. او در سخنرانی اش در اجتماع ۵۰ هزار نفری بسیجیان کرمان گفت: "با این تهدیدات، رعب بر ما حاکم نمی‌شود و از خدا می‌خواهم شهادت در راه خودش را به دست دشمنان دین، نصیب من بگرداند." آن پیشنهاد بی شرمانه در کنگره ایالات متحده و این واکنش حاج قاسم کافی بود تا موج سنگین "من هم قاسم سلیمانی ام" فضای مجازی داخل و خارج از کشور را درنوردد و کاربران در شبکه های مختلف اجتماعی، این عنوان و تصویری از سردار سلیمانی را برای خود انتخاب کردند و کمپین های مختلفی به راه افتاد و بدین ترتیب، پشتوانه مردمی یک فرمانده نظامی به تصویر کشیده شد. 

ادامه مطلب ...

دانلود شمیم یار 94 – نرم افزار تقویم سال 94 برای دسکتاپ

دانلود شمیم یار 94 - نرم افزار تقویم سال 94 برای دسکتاپ

 

 دانلود شمیم یار 94

| نرم افزار تقویم مذهبی سال 94 با اوقات شرعی |

| نسخه 1.2 جایگزین شد … |

 

شمیم یار 94 نرم افزار تقویم مذهبی سال 94 برای دسکتاپ ویندوز به همراه امکانات فوق العاده می باشد . نرم افزار تقویم شمیم یار یک تقویم کاملا مذهبی برای دسکتاپ با محتوایی جامع و مفید طراحی و به صورت رایگان توسط گروه آسک دین طراحی و پیاده سازی و در اختیار شما قرار گرفته است.

امکانات برنامه تقویم 94 شمیم یار عبارتند از : تقویم روزانه و ماهانه به همراه رویدادهای ملی و مذهبی ، هر روز شامل محتواهایی در قالب قرآن ، اهل بیت ، حدیث ، احکام ، شهدا ، مشاوره و تربیت ، نمایش اوقات شرعی 94 و یادآوری و پخش اذان ، اعمال عبادی، امکان ثبت یادداشت روزانه ، امکان ثبت یادآوری ، ویترین نرم افزارهای انجمن گفتگوی دینی ، پیامک پاسخگو و تازه های سایت

از امکانات جدید این نرم افزار می توان به نمایش خورشید و هلال واقعی ماه در گوشه دسکتاپ، امکان تعویض تم صفحه اصلی، امکان انتخاب سه اذان متفاوت برای صبح، ظهر و مغرب ، بهبود سرعت و عملکرد تقویم ، تغییر نمایش نمای دسکتاپی تقویم ، امکان غیرفعال کردن پخش صوتی اذان ، نمایش تقویم ماهانه در یک نگاه در گوشه دسکتاپ و … اشاره کرد. شما هم اکنون می توانید تقویم شمیم یار 94 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار مادر پاکی ها و نور الانوار 2.2

   

 دانلود نورالانوار 2.2 - نخستین نرم افزار دائرة المعارف چند رسانه ای قرآن کریم

به نقل از پی سی دانلود / دانلود: نخستین نرم افزار دائرة المعارف چند رسانه ای قرآن کریم 

نرم افزار قرآنی نور الانوار 2.2

 

گاف «بی‌بی‌سی» و رسانه‌های عربی درباره سردار سلیمانی + عکس

رسانه‌های غربی و منطقه‌ای حامی تجاوز عربستان، شایعه حضور سردار قاسم سلیمانی در یمن را امروز در حالی به طور گسترده پوشش دادند که وی امروز در مراسم عزاداری در کنار رهبر معظم انقلاب در تهران حاضر بود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، رسانه‌ها و شبکه‌های عربی منطقه از جمله شبکه خبری العربیه، امروز جمعه به نقل از شبکه «بی‌بی‌سی عربی» مدعی شدند که سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به یمن سفر کرده است.

این شایعه بسرعت در رسانه‌های ضد مقاومت که از عملیات تجاوزکارانه عربستان علیه یمن حمایت می‌کنند منتشر شد تا اعلام کنند که ایران به یمن نیرو اعزام کرده است و در امور یمن دخالت می‌کند.

این شایعه در حالی منتشر شد که سردار قاسم سلیمانی غروب امروز جمعه در آخرین شب مراسم عزاداری بیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت حضرت زهراء در کنار ایشان حضور داشت.


عکس متعلق به وبگاه Leader.ir جمعه شب 7 فرودین

 

روز جمعه رسانه‌های مختلف وابسته به محور عرب مرتجع، شایعه حضور سردار سلیمانی در یمن را به صورت گسترده پوشش داده بودند به طوری که برخی صفحات در شبکه‌های اجتماعی عکسی جعلی (فتوشاپ) از سردار سلیمانی در کنار افرادی یمنی منتشر کردند.