اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام
اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام

مطهری: ممانعت کنندگان نطق من در مجلس اگر روز عاشورا بودند در سپاه عمر سعد حضور داشتند! /

فیلم/ کف گرگی علی مطهری به سپاهیان عمر سعد در مجلس!

این اظهارات از شخصیتی مانند علی مطهری که بارها ثابت کرده از درک و فهم بسیاری از بدیهیات ناتوان است عجیب نیست اما در ادامه مخاطبان گرامی می توانند با مشاهده فیلمی که از نطق وی در مجلس منتشر شده، به راحتی قضاوت کنند عامل اصلی درگیری های روز یکشنبه بهارستان چه کسی بوده است؟ و آیا اساسا نماینده ای که برای برخورد با دیگر نمایندگان منتقد خود اقدام به هل دادن و زدن «کف گرگی» می کند، حداقل معیارهای حضور در مجلس را که روزگاری بزرگانی چون مدرس در آن بودند را دارد یا خیر؟ 
به فاصله دو روز بعد از جنجال علی مطهری در مجلس شورای اسلامی بواسطه نطق جنجالی اش در دفاع از سران فتنه، وی امروز با انتشار متنی توهین آمیز، با معیار حق دانستن خویش، در توهینی آشکار به نمایندگان منتقدش در مجلس اشاره کرد و  نوشت: «قاعدتا این‌ها اگر در روز عاشورا بودند در لشکر عمر سعد به ایجاد سر و صدا می‌پرداختند تا سخن حق به گوش مردم نرسد!»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجانیوز، مطهری که طی چند سال اخیر بارها و بارها ثابت کرده ید طولایی در «شیرین بازی سیاسی» دارد و معمولا از هیچ تلاشی نیز برای مطرح شدن در عرصه رسانه ها غافل نیست، این بار نه تنها در روز یکشنبه به هل دادن و زدن کف گرگی به برخی نمایندگان منتقدش در مجلس پرداخته است بلکه امروز با فرار به جلو و قرار دادن خود در جایگاه امام حسین علیه السلام، نمایندگانی را که به نطق وی اعتراض کرده اند را در صف عمر سعد دانسته است!

مطهری در حالی این مواضع مضحک را اتخاذ کرده است که تاکنون حاضر نشده چنین تعبیری را برای اراذل و اوباش روز عاشورای 88 بکار گیرد و بر اساس منطق این نماینده بصیر! حمله کنندگان به مقدسات در عاشورای 88 در سپاه امام حسین و عزاداران حسینی در صف یزید تعریف می شوند.

البته این اظهارات از شخصیتی مانند علی مطهری که بارها ثابت کرده از درک و فهم بسیاری از بدیهیات ناتوان است عجیب نیست اما در ادامه مخاطبان گرامی می توانند با مشاهده فیلمی که از نطق وی در مجلس منتشر شده، به راحتی قضاوت کنند عامل اصلی درگیری های روز یکشنبه بهارستان چه کسی بوده است؟ و آیا اساسا نماینده ای که برای برخورد با دیگر نمایندگان منتقد خود اقدام به هل دادن و زدن «کف گرگی» می کند، حداقل معیارهای حضور در مجلس را که روزگاری بزرگانی چون مدرس در آن بودند را دارد یا خیر؟ 

لینک دانلود

آخرین جزئیات پرونده‌های کرسنت و پدیده

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: محمدعلی پورمختار در حاشیه همایش سراسری روسای ادارات پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت پرونده کرسنت اظهار داشت: در پرونده کرسنت پس از ارسال گزارشات واصله موضوع را به مراجع ذیربط منعکس کردیم ولی بخشی از محتوای این پرونده به دلیل طبقه‌بندی اطلاعاتی قابل انتشار نیست.

وی در خصوص زمان به نتیجه رسیدن این پرونده توسط قوه قضائیه گفت: پرونده کرسنت بنابر مصوبه شورای عالی امنیت ملی در دستگاه قضا  بررسی نمی‌شود و این پرونده در حال حاضر در شورای عالی امنیت ملی مطرح بوده و طبق مصوبه این شورا رسیدگی به آن در شورای عالی امنیت ملی در دست انجام است لذا اطلاع‌رسانی پیرامون این پرونده نیز همسو با مصوبه شورای عالی امنیت ملی انجام می‌شود.

پورمختار ادامه داد: کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی مصمم است تا با تمامی مسئولین و مدیران رده‌بالای خاطی در این پرونده و پرونده‌های مشابه برخورد کند و این کمیسیون از انتشار اسامی مسئولانی که به طور متوالی اقدامات مجرمانه اقتصادی داشتند ابایی ندارد. 

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به محذوریت قانونی قوه قضائیه پیش از قطعی شدن احکام متهمان مجوز انتشار اسامی آنها را ندارد ولی مجلس شورای اسلامی از این موضوع مستثنی بوده و در حال حاضر لیستی از مدیران مفسد اقتصادی در رده‌های مختلف تهیه شده و در آینده به استحضار مردم خواهد رسید. 

پورمختار در خصوص اسامی مفسدان اقتصادی مطرح شده در سخنان رئیس جمهور قبلی گفت: لیست 300 نفره‌ای که رئیس دولت قبل از آن نام می‌برد عمدتا بدهکاران مالی بودند که در حال حاضر با توجه به توافقات انجام شده فیمابین آنها و بانکها مهلت بازپرداخت بدهی آنها تمدید شده است ولی در صورت ادامه‌دار بودن معوقات این افراد با این موارد برخورد خواهد شد. 

* اختلاس 12 هزار میلیاردی یا 70 میلیاردی؟!

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران در خصوص اینکه ادعای جدید رئیس بانک مرکزی مبنی بر اختلاس 12 هزار میلیاردی گفت: در این خصوص آمارهای مختلفی ارائه شده است و وزیر اقتصاد در روز نخست وزارت‌شان این آمار را اعلام کرد که البته بعدها آمار مربوطه توسط رئیس بانک مرکزی اصلاح و رقم مربوط به این پرونده 70 میلیارد تومان اعلام شد.

وی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده توسط ما مشخص شده که این رقم گردش مالی بین بانکی بوده که بررسی آن نیازمند کار کارشناسی توسط بانک مرکزی است. 

* جزئیاتی از اتهامات پدیده شاندیز

پورمختار در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار در خصوص اتهامات وارد شده به شرکت پدیده اظهار داشت: این پرونده قریب به یک سال است که توسط کمیسیون اصل 90 و در جلسات مختلف با وجود مسئولین ذیربط بررسی می‌شد و در مجموع آنچه که در مورد شرکت پدیده مطرح شده است در وهله اول نحوه فروش سهام این شرکت و عدم تطبیق ارزش سهام با اموال آن است که تخلفاتی در خصوص واگذاری سهام این شرکت خاص به صورت سهامی عام نیز مطرح شده است. 

وی افزود: در وهله بعد نیز مجوزها و تغییر کاربری و عوارض قانونی این پروژه موضوع بررسی است و مکاتبات بسیاری با استانداری خراسان، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی انجام شده است تا راهکارهای برون‌رفت از این موضوع بررسی شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در پاسخ به سوالی در خصوص صحت داشتن کلاهبرداری 94 هزار میلیارد تومانی این شرکت گفت: این عدد به هیچ وجه صحت نداشته و این میزان بدهی به هیچ وجه امکان ندارد. ولی در مجموع ما مکاتبانی را با کانون کارشناسان برای بررسی کارشناسی میزان سهام فروخته شده و اموال این شرکت انجام داده‌ایم و به دنبال آن هستیم تا میزان اموال به ازای سهام این شرکت را مشخص کنیم.

سوال ساده شریعتمداری از علی مطهری

به گزارش پایگاه 598 ، حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت:    ۱-چرا در مراسم بزرگداشت حماسه حسینی(ع) که همه ساله در سراسر جهان‌اسلام برپا می‌شود و دهها میلیون نفر علیه قاتلان اباعبدالله الحسین(ع) به کوچه و خیابان آمده و جنایت وحشیانه آنان را محکوم می‌کنند، به طرفداران شمر و یزید و ابن‌سعد و ابن‌زیاد و حرمله و... اجازه داده نمی‌شود که در میان توده‌های عظیم و انبوه مردم عزادار حضور یافته و از خود دفاع کنند؟ و مثلا برای مردم توضیح بدهند که چرا در عاشورای سال ۶۱ هجری، خون پاک فرزند رسول‌خدا(ص) و اصحاب و یاران او را برزمین ریخته‌اند؟ و چرا سرهای مطهر آنان را از بدن جدا کرده، خیمه‌ها را به آتش کشیده و زنان و کودکان را به اسارت برده‌اند؟ شاید آنها برای آنچه در آن روز مرتکب شده بودند، دلیل قانع‌کننده‌ای داشته باشند؟! که اگر فرصت و امکان ارائه دلایل و نظرات خود را پیدا کنند، قضاوت مردم درباره آنها تغییر کند! از کجا معلوم که تقصیر اصلی با اردوگاه امام حسین(ع) نبوده است؟! و یا بخشی از گناه آن جنایت وحشیانه به خاطر برخی از اقدامات در همین اردوگاه نبوده باشد؟!
چرا با خواندن این چند سطر عصبانی شده و با خشم ابرو در هم کشیده‌اید؟! و نگارنده را احمق! و یا دستکم، دیوانه تصور می‌کنید؟! و این احتمال را پیش می‌کشید که شاید طرح‌کننده این سوال با اردوگاه یزید و ابن‌زیاد سر و سرّی داشته باشد؟!

حتما در پاسخ خواهید گفت؛


اولا؛ رذالت و خباثت شمر و یزید و ابن‌سعد به اندازه‌ای آشکار و بدیهی است که کمترین نیازی به اثبات ندارد و نه فقط یک یا دو یا ده یا صد، بلکه هزاران دلیل و سند غیرقابل انکار از جنایت وحشیانه‌ای که یزیدیان نسبت به خاندان رسالت و همه انسان‌ها از عصر عاشورا تا عصر حاضر مرتکب شده‌اند، حکایت می‌کند. به گونه‌ای که جزئی‌ترین ابراز تردید در آن، تنها می‌تواند ناشی از حماقت، دیوانگی و یا مأموریت و وابستگی تردید‌کننده تلقی شود.

ثانیا؛ خواهید گفت؛ که اردوگاه سیدالشهداء علیه‌السلام غیر از سخنان و بیانات حضرت اباعبدالله(ع) و برخی از یارانش که آنهم در همهمه و شیهه اسبان مهمیز خورده گم می‌شد، هیچ تریبون دیگری نداشت ولی در همان حال اردوگاه یزیدیان از تمامی تریبون‌های آن روز برای تبلیغ نظر و ادعای وارونه خود علیه اردوگاه حسینی(ع) برخوردار بود. سگ‌ها را گشاده و سنگ‌ها را بسته بودند. بنابراین آنچه نیاز به بازخوانی دارد، مظلومیت مولای شهید ما حسین بن علی(ع) است و آنچه نباید به فراموشی سپرده شود- تا فرصت تکرار نیابد- شرح و تفصیل جنایات وحشیانه یزید و شمر و عمرسعد و ابن‌زیاد و حرمله و... است. مگر آن حرامیان تاریخ، غیر از آنچه با صدای بلند و در همه جهان آن روز اسلام عربده کشیده‌اند، سخن ناگفته دیگری دارند که فرصت گفتن نیافته باشند؟!

ثالثا؛ شاید بگویید؛ مگر تاکنون در هیچیک از مراسم بزرگداشت حماسه حسینی(ع) شرکت نکرده و در سوگ او حضور نداشته‌ای؟! و مگر نمی‌بینی که در این مراسم فراگیر و در عزای سالار شهیدان، بیشتر از آنچه درباره مظلومیت مولای شهیدمان حسین بن علی(ع) و علت قیام آن بزرگوار گفته می‌شود، از انگیزه یزیدیان در قتل مولای شهید(ع) و به اصطلاح دلایلی که برای ارتکاب آن جنایت بزرگ تاریخی آورده بودند، سخن در میان است. و تمامی آنچه درباره انگیزه اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام از قیام و انگیزه و چرایی ارتکاب آن جنایت از سوی حرامیان، گفته و نوشته می‌شود، مستند به اسناد غیرقابل خدشه و مکتوب و مضبوط است. بنابراین، چرا تصور می‌کنید و به دروغ حنجره پاره می‌کنید که یزیدیان فرصت اعلام نظر و دفاع از خود را نداشته‌اند و پیروان اباعبدالله الحسین(ع) درباره واقعه عاشورای سال ۶۱ هجری، یکطرفه به قاضی رفته و شمر و یزید و ابن‌سعد و ابن‌زیاد و بقیه حرامیان را محکوم می‌کنند!

بسیار خوب! نگارنده از ادعای کاذب خود دست می‌کشد و استدلال شما را قاطع، غیرقابل خدشه و پذیرفتنی می‌داند. اما آنچه نگارنده، مطرح کرده است، فقط یک ادعای کاذب و سؤال جعلی است که منظور از طرح آن، شنیدن هزارباره استدلال‌ها و نظرات منطقی و مستحکم شما بوده است وگرنه، نگارنده نیز از ژرفای دل با شما عزیزان همراه و هم‌عقیده است و برای مزید اطلاع شما، این توفیق حداقلی را دارد که با هربار نوشیدن آب، به ساحت مقدس اباعبدالله‌الحسین(ع) سلام و بر قاتلان آن امام مظلوم و شهید لعن و نفرین بفرستد. حتما می‌پرسید، در حالی که پاسخ ادعای کاذب و پرسش جعلی خود را می‌دانی از طرح آن چه انگیزه‌ای داشته‌ای؟!

جواب آن است که دیروز یکی از نمایندگان مجلس که مدعی است هوشمند! و عاقل! و غیروابسته است، سؤال مضحک فوق را که پاسخی بدیهی دارد، برای تبرئه سران فتنه آمریکایی، اسرائیلی ۸۸ و پاک‌کردن داغ ننگ وطن‌فروشی آنان بر زبان آورده و این واقعیت را نادیده گرفته است که اصحاب فتنه نه فقط از دهها رسانه و سایت اینترنتی داخلی برای پمپاژ ادعای دروغ تقلب و تلاش برای براندازی نظام برخوردار بوده‌اند بلکه تمامی‌ رسانه‌های پردامنه دشمنان بیرونی نظیر بی‌بی‌سی‌ فارسی، صدای آمریکا، العربیه فارسی، یورو نیوز فارسی، رادیو زمانه، رادیو و تلویزیون اسرائیل، شبکه‌های تلویزیونی کشورهای عربی و دهها شبکه تلویزیونی فارسی زبان در آمریکا و اروپا، شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، توئیتر و... نیز در خدمت همین پادوهای وطن‌فروش بوده است. ضمن آن که آزادانه هر از چند روز بیانیه صادر کرده، مصاحبه می‌کردند و... گفتنی است که «گوگل» بزرگترین و معروفترین موتور جستجوگر، سرویس «ترجمه فارسی- GOOGLE TRANSLATE -» را اختصاصا و با اعلام قبلی برای حمایت از سران فتنه آمریکایی اسرائیلی ۸۸ راه‌اندازی کرده بود و فیس‌بوک به دستور رسمی وزارت خارجه آمریکا تعمیرات سالانه خود را با همین منظور به بعد موکول کرده بود و...

۲- چرا مأموران انتظامی در مرزها به قاچاقچیانی که به سوی مرزبانان آتش گشوده بودند، اجازه نمی‌دادند ابتداء درباره انگیزه خود از حمله به مرزبانان توضیح بدهند و بعد مانع آتش‌افروزی آنان شوند؟! و یا چرا رزمندگان اسلام در جریان جنگ تحمیلی بی‌آن که درباره علت حضور نظامیان دشمن در جبهه نبرد توضیح بخواهند به سوی آنها شلیک می‌کردند؟ و یا چرا پلیس بعد از اسارت سارقان مسلح و قاتلان محارب، آنان را بدون محاکمه در زندان نگاه می‌دارد؟! پاسخ این لاطائلات بدیهی‌تر از آن است که نیازی به توضیح داشته باشد. چرا که افراد یاد شده مرتکب جرم مشهود شده بودند که در حال محاربه مستوجب قتل بوده‌اند و در غیر اینصورت مظلومان را به قتل می‌رساندند - که رساندند- و در حال اسارت محاکمه آنان فقط برای تعیین مجازات بود و نه اثبات جرم.

دیروز آقای علی مطهری، همان نماینده یاد شده از تریبون مجلس و برای چندمین ‌بار اعلام کرد که حصر سران فتنه بدون حکم قضایی بوده و غیرقانونی است! و این واقعیت ملموس را نادیده گرفت که سران فتنه آمریکایی اسرائیلی ۸۸ به گواهی صدها سند غیرقابل انکار تحت مدیریت مستقیم مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس و با هدف براندازی نظام دست به وطن‌فروشی و جنایت زده‌اند و جرایم و جنایات مشهودی نظیر ادعای تقلب در انتخابات - فرمول دیکته شده جرج سوروس صهیونیست به خاتمی و دستورالعمل آشکار ریچارد رورتی به فتنه‌گران- دریافت کمک مالی کلان از ملک‌عبدالله سعودی و چند کشور اروپایی، حمایت آشکار از اسرائیل و آمریکا، قتل مردم کوچه و بازار، آتش زدن مسجد، آشوب خیابانی، اهانت به ساحت مقدس عاشورای حسینی(ع)، سنگباران نمازگزاران عاشورا، پاره و لگدمال کردن عکس مبارک حضرت امام(ره)، اعلام آشکار محاربه با نظام اسلامی - شعار انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است- و دهها جنایت دیگر فقط بخشی از جرم غیرقابل اغماض آنان است تا آنجا که نتانیاهو از آنها با عنوان «بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد کرد و اوباما، حمایت از سران فتنه را با ذکر نام، وظیفه استراتژیک آمریکا دانست و...

آیا سران فتنه فقط به خاطر بخش اندکی از این همه جنایت، مستحق چندین‌ بار اعدام نیستند؟ ضمن آن که قانونی بودن شورای عالی امنیت ملی و ضرورت اجرای تصمیمات آن در قانون اساسی تصریح شده است و رئیس قوه قضائیه که بالاترین مقام قضایی است از جمله اعضای این شورا می‌باشد.

آقای علی مطهری، از قانون سخن می‌گوید و توضیح نمی‌دهد که آیا سران و عوامل فتنه حاضر به پذیرش حکم قانون هستند؟! و اگر بودند، چرا درباره ادعای تقلب- که خود با عمل خویش و در مواردی با بیان صریح آن را تکذیب کرده‌اند- حاضر به پذیرش قانون و طی روال قانونی تصریح و شناخته شده نبودند؟ و...

۳- و بالاخره اگرچه دراین‌باره گفتنی بسیار است ولی تنها به نکته‌ای که هوشیاری آقای علی مطهری در اظهارنظر را می‌طلبد، اشاره می‌کنیم و آن، این که، آنچه ایشان هر از چند گاه مطرح می‌کند و مانند اظهارات دیروز وی بلافاصله با استقبال گسترده رسانه‌های آمریکایی و صهیونیستی روبرو شده و با کف و سوت گروههای ضدانقلاب همراهی می‌شود، حاوی هیچ نکته تازه و یا سخن ناگفته‌ای نیست بلکه نظیر آن بارهاوبارها از سوی دیگران مطرح شده و بی‌اعتنایی رسانه‌ها و محافل دشمنان اسلام و انقلاب و نظام را در پی داشته است. بنابراین بدون کمترین تردیدی می‌توان نتیجه گرفت که اظهارات ایشان به خودی خود برای دشمنان بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها کمترین ارزش و اهمیتی ندارد و اگر چنین بود، چرا وقتی مشابه همین اظهارات از سوی دیگران مطرح می‌شود، به آن اعتنایی نمی‌کنند؟ پاسخ فقط به فقط در انتساب آقای علی مطهری به بیت شریف استاد بزرگوار، آیت‌الله شهید مطهری است. توضیح آن که رسانه‌ها و محافل بیگانه و ضدانقلابیون وابسته به آنها بدون استثناء در نقل قول از ایشان تاکید می‌کنند، آقای علی مطهری فرزند آیت‌الله مطهری و به سختی می‌توان حتی یک نمونه را یافت که قید یاد شده را نداشته باشد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که جناب علی مطهری بدون انتساب به پدربزرگوار و شهیدشان نزد رسانه‌ها و محافلی که برای ایشان کف و سوت می‌زنند، اهمیتی ندارد.

و باید از ایشان پرسید که اولا؛ دیدگاه‌ها و نظرات وی چه نسبتی با دیدگاه‌ها و نظرات استاد شهید دارد ثانیا؛ اگر انتساب نسبی وی با استاد شهید نادیده گرفته شود، چه باقی می‌ماند؟! ثالثا؛ مگر نه اینکه در کلام خدا به صراحت آمده است؛ ان‌اولی الناس بابراهیم للذین اتبعوه «نزدیکترین انسان‌ها به حضرت ابراهیم(ع) کسانی هستند که از آن پیامبر بزرگوار پیروی می‌کنند» و نه کسانی که با آن پیامبر اولوالعزم فقط رابطه نسبی داشته‌اند. و رابعا؛ آیا جناب ایشان به این نکته توجه کرده است که چرا قاتلان استاد شهید مطهری، از اظهارات وی ذوق‌زده شده و برایش کف می‌زنند؟! و خامسا؛ آقای علی مطهری، غیر از مطالعه آثار شهید مطهری- اگر آنها را مطالعه کرده باشند!- چه کانال دیگری برای درک و فهم نظرات آن بزرگوار داشته‌اند؟ چرا که سن ایشان به بهره‌گیری از محضر مستقیم استاد، قد نمی‌دهد بنابراین باید بپذیرند اگر قرار به بهره‌گیری از طریق آثار استاد باشد، دیگران به مراتب از ایشان به دیدگاه‌ها و نظرات استاد شهید نزدیکتر هستند.

ادامه مطلب ...

میلاد محمد مصطفی (ص) بر همه شیفتگان و عاشقان آن آسمان پر اختر کمال مبارک و خجسته باد .

مژده باد ای دل که از لطف اله                             کعبه ی امید می آید ز راه

مژده باد امشب شهنشه میرسد                          قبله ی توحید از ره میرسد

مژده باد ای جان که جانان آمده                            دف بزن درویش،سلطان آمده

ای فقیران محمد(ص) بر جهید                               عید آمد عود بر مجمر نهید

هفت کوه آسمان را والی است                               آنقدر شخص شخیصش عالی است

جز محمد مورد الهام،کیست؟                                   نور کیهان،نیّر اسلام کیست؟

چون محمد خود ز نور مطلق است                           رهنمای خلق و مأمور حق است

دیدۀ عالم به خطّ و خال توست                                 ای که نقاش ازل،تمثال توست

جان جانان خرمنی دارد ز نور                                     کز خیالش شعله می افتد به طور

احمدا نور خدا آورده ای                                            ارض را هم در سما آورده ای

احمدا بر بحر عالم بر تویی                                        در جهان اول تویی آخر تویی

احمدا عشق از یم تو نم گرفت                                  بحر بی پایان تو عالم گرفت

احمدا تو شهر بند مطلقی                                          راعی خلقی و چوپان حقی

ای زبان انبیاء نطق امم                                              افصحی هم در عرب هم در عجم

داده حق این منصب شاهی تو را                               تاج و تخت لی مع اللهی تو را

پادشاها جان فدای تاج تو                                            تخت عزت در شب معراج تو

خوشۀ اجلال تقدیم تو کرد                                          اینقدر جبریل تعلیم تو کرد

جان به قربان تو ای میر عرب                                       جلوۀ معشوقی و محبوب رب

ای حبیب خاص،ای محبوب عام                                   بدر کامل هستی و ماه تمام

آه ای شمس الضحی بدر الهدی                                  نور عالم از تو و نور خدا

ای حبیب حق،طبیب جان ما                                        ای دعای موسی عمران ما

احمدا بر انبیاء اعلم تویی                                               فخر آدم زینت عالم تویی

ای که ابراهیم دربان تو  بود                                           وی که اسماعیل قربان تو بود

خضر کو روح بیابان می خورد                                         از لب تو آب حیوان می خورد

ای که عیسی بر سر خوان شماست                            وی که موسی از شبانان شماست

موسی آمد خود اشارت از تو داد                                   تا مسیح آمد بشارت از تو داد

ای ثنا گوی تو با رب جلیل                                            هم مسیح و هم کلیم و هم خلیل

یا محمد بر جهان اقدم تویی                                           خاک عالم طینت آدم تویی

آه ای کهف الوری حبل المتین                                        داور لولاکی و دادار دین

ای که ذات تو مبرا شد ز عیب                                        مخبر صادق تویی بی شک و ریب

خاک از شوق تو آمد در سخن                                        زبدۀ تکوین تویی ای ممتحن

ای تو صاحب منصب و صاحب لوا                                    مستجاب الدعوه و حاجت روا

احمدا قلب تو عرش اعظم است                                     زانکه بنیاد فلک زو محکم است

احمدا بر جمله عالم سر تویی                                        داعی حق،قاضی محشر تویی

ای ز پاکی مهبط جبریل تو                                             منزل قرآن تو و ترتیل تو

ای غبار راه تو کحل البصر                                               سید ابراری و خیر البشر

احمدا قرآن تویی برهان تویی                                        منتهای سدره ی عرفان تویی

آه ای پشت و پناه مسلمین                                           شافع روز جزا،حصن حصین

آه آه ای صاحب خلق عظیم                                           رحمتی فرما برین عظم رمیم

نیستم اما تو در هستم بگیر                                           رحمة للعالمین دستم بگیر 


 دانلود آهنگ یا رسول الله صل الله علیک  

 

مشخصات : ۹۳۰ کیلوبایت 

نوع فایل : mp3

 از شما تقدیم به شما  

 

=========================================

اعجاز نام حضرت محمد (ص)

از اعجاز نام حضرت محمد (ص) وحضرت علی (ع) یکی از رازهای مهم نهفته در نام پیامبراسلام محمد مصطفی (ص) برابری نام پیامبر با دین اوست از رازهای مهم نهفته در نام پیامبراسلام محمد مصطفی (ص) برابری نام پیامبر با دین اوست بنده معتقدم بهترین مخلوقات باید بهترین اسم را هم داشته باشند که چنین می باشد نام محمد(ص) همانند معنی اسم خود ستوده شده در جهان و جهانیان می باشد برای مشخص شدن رابطه اسم پیامبر با دین او باید ببینیم که اسم محمد(ص) چه رابطه ای با کلمه اسلام دارد.
شما اگر اسم محمد (ص) را با توجه به تلفظ آن بنویسید محممد نوشته می شود که در نگارش املایی میم دوم مشدد می شود. کلمه محمد درابجد بصورت زیر به عدد در می آید: م = 40 ح = 8 م =40 م = 40 د = 4 » جمع اینها به ابجدی مساوی 132 کلمه اسلام هم درابجد بصورت زیر به عدد در می آید: ا = 1 س = 60 ل = 30 ا =1 م = 40 » جمع اینها به ابجدی مساوی132 ببینید چقدر ظریف و دقیق می باشد اسم مبارک محمد (ص) و کلمه اسلام هر دو مساوی عدد 132 می شوند بنده این را از معجزات الهی می دانم. یک روش دیگر هم همینطوربه عدد 132 می رسد : کلمه محمد(ص) را به صورت ملفوظی بنویسید = (م ی م) (ح ا ) (م ی م ) (د ا ل) به حروف اول هر حرف ملفوظی زبر و حرف دومی و یا سومی را بینات می گویند حال شما بینات اسم محمد (ص) به ابجد جمع نمایید: (ی = 10 م =40) (ا = 1) (ی = 10 م =40) (ا = 1 ل = 30) » جمع اینها مساوی 132 پس اسم محمد(ص) از طریق استخراج بینات هم مساوی اسلام (132) می باشد . الحمدالله رب العالمین


اعجاز نام حضرت علی(ع)

اگر همه مسلمان درزمان حیات پیامبر اسلام و بعد از رحلت آن حضرت و درهمه زمان و زمان حال اگر این کلمه در وجود مسلمانان بود امروز تمام جهان همه به دین اسلام واقعی شیع 12 امامی بوده اند ولی متاسفانه این کلمه در درون همه مسلمانان ایجاد نشده است. اسم مبارک حضرت علی (ع) را به صورت ملفوظی بنویسید = (ع ی ن) (ل ا م ) (ی ا) حال اگر شما بینات اسم علی (ع) را به ابجد جمع نمایید: (ی = 10 ن = 50) (ا =1 م = 40) (ا =1) » جمع اینها به ابجدی مساوی 102 کلمه ایمان هم درابجد بصورت زیر به عدد در می آید: ا = 1 ی = 10 م = 40 ا = 1 ن = 50 » جمع ایمان هم به ابجدی مساوی 102می شود ببینید چقدر ظریف و دقیق می باشد اسم مبارک علی (ع) و کلمه ایمان هر دو مساوی عدد 102 می شوند. چنانچه می دانیم رابطه بین پیامبرمحمد(ص) و اسلام واضع و روشن است اما شما می خواهید بدانیدعلی (ع) و ایمان این دو علاوه بر اشتراک عددی با هم درعالم معنی هم رابطه دارند. می دانید هر فرد برای مسلمان شدن با شهادت دادن به توحید اشهد ان لا اله الا الله و پیامبری خاتم رسولان اشهد--

ان محمد(ص) رسول الله فرد به دین اسلام یا به عبارتی مسلمان میشود اما برای ورود به ایمان علاوه بر اسلام باید به جانشینان پیامبراسلام هم شهادت داد اشهد ان علی (ع) ولی الله که اولین آن حضرت علی (ع) و آخرین او حضرت مهدی(عج) صاحب الزمان می باشد. خدا در قرآن به مسلمانان می گوید" نگویید که ایمان آورده ایم بلکه شما اسلام آوردید" و نشانه ایمان قبول سفارشات حضرت محمد به اهل بیت و قرآن اعتقاد و پیروی از جانشین بلافصل پیامبر(ص) اسلام علی (ع) و یازده تن فرزند او میباشد. می دانید که پیامبر اسلام در ا ولین روز دعوت آشکار به اسلام در بین خویشاوندان خود مسئله جانشین خود را حل نمود و باره ها اعلام نمود وهمچنین در آخرین سفر خود به بیت الله الحرام در روز غدیر خم حضرت علی (ع) را از طرف خدا بعنوان جانشین بلافصل خود به تمام مسلمانان معرفی نمود. پس از روز اول ایمان همراه با اسلام بوده است و این رمزی بود که ما تنها از روش عددی آن این رمز را بازگشایی نمودیم اما این مطلب ازروز اول دعوت آشکاربه ا سلام توسط پیامبر (ص) و بارها ابلاغ شده است که مهمترین زمان آن روز مبارک غدیر خم می باشد و در کتاب الغدیر علامه امینی بطور کامل از خوده منابع اهل سنت بیان شده است . اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم 

===================================================

 اشعار بعثت نبی اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) 

      

اشعار بعثت نبی اکرم حضرت محمد (ص) سری بعد  

 

ادامه مطلب .....

این عکس ها خیلی‌ها را خجالت‌زده می‌کند...

عکس هایی که با دیدن آنها باید خجالت زده شویم....


منبع : شهدای ایران

تشکر شیعیان عراق و اهالی کربلا را به حضرت آقا [مقام معظم رهبری ] برسانید

آیت الله مرتضی قزوینی از علمای بزرگ کربلا گفت: تشکر شیعیان عراق و اهالی کربلا را به حضرت آقا برسانید و به ایشان بگویید که: "شما میلیونها جان را در عراق و کربلا خریدید"...

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و هیأت همراه در سفر به عراق با «آیت الله سید مرتضی قزوینی» از علمای کربلای معلی و امام جماعت حرم امام حسین(ع) دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله قزوینی در این دیدار با سپاس ویژه از کمک های جمهوری اسلامی ایران به عراق برای جنگ با تروریست های تکفیری گفت: ما از رهبری و مقامات ایران متشکریم؛ زیرا نیروهای ما با کمک ایران و سلاح ایرانی توانستند شهرهای جنوبی را از دست این گرگها نجات دهند.

ایشان با تأکید بر حمایت های فراوان آل سعود و وهابیت از تروریست ها افزود: داعشی ها می‌خواستند از دو طرف به کربلا حمله کنند؛ هم از راه "طریق برّی" و هم از "جرف الصخر". آنها اگر به کربلا می رسیدند همان جنایات فجیعی که وهابیون در دو بار هجوم به کربلا انجام دادند را تکرار می کردند؛ اما بحمدالله جمهوری اسلامی از ما دفاع کرد و جرف الصخر آزاد شد.

این دانشمند دینی بزرگ کربلا خطاب به آقای اختری تصریح کرد: از شما می خواهم که تشکر شیعیان عراق و اهالی کربلا را به حضرت آقا برسانید و به ایشان بگویید که: "شما میلیونها جان را در عراق و کربلا خریدید". این را بدون اغراق و تملق عرض می کنم.  

 آیت الله سید مرتضی قزوینی پس از فتوای جهاد آیت الله العظمی سیستانی لباس رزم پوشید.

نفوذ برخی فتنه‌گران در حوزه اجرایی کشور هشداری جدی است

 

 حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام‌ جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه تهران اظهار داشت: اولین مطلبی که در این خطبه دل‌ها را شاد می‌کند یاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) است که اگر امام صادق نبود دنیای امروز نظام فقهی فعلی را نداشت و پیامبر نیز عرب را با یکدیگر و عرب را با عجم به عنوان برادر متحد ساخت و در سنگر اتحاد، پیروزی‌های غیر مترقب به وجود آورد، بنابراین ما نیز نباید پیغمبر را دشمن شاد کنیم.
وی افزود: از خانواده تا جبهه‌های سیاسی باید به خاطر پیامبر زیر یک پرچم زندگی کنیم.

صدیقی با تقدیر و تشکر از مردم بیدار، بصیر و ولایت‌مدار ایران به خاطر گرامیداشت با شکوه 9 دی گفت: مردم هشدار به فتنه‌گران را سر دادند و هم توجه داشتند که فتنه ریشه‌کن نشده است.

ادامه مطلب ...

شوق ظهور

 

مــولا! ســـــلام، جز غم دوری ملال نیـست
دارم هزار سینه سخن ... کو؟ مجال نیست


آلوده است آب و هوای جهان عزیز!
آبی درون چشمه‌ی دنیا زلال نیست


مولا! دروغ نه، به خـــدا یک حقیـــقت اســــت
 «انسان» در این زمانه به جز یک محال نیست


دنیا شده ســــت انجمن ُگنــــــده لات‌ها
جایی در این میانه برای «کمال» نیست


طاعـــــون ظلم، روح زمیـــن را جویده است
در چشم این زمانه «عدالت» سوال نیست


 «دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر
کز دیو و دد ملولم و من ... »، بی خیال نیست!


در سر هوای وصل تو دارم، همین و بس
چون شیعه‌ی نگاه تو هستم، محال نیست


روحــم قیـــام کرده به شـــوق ظهور تو
ای نازنین! زمان ظهور و وصال نیست!؟

 

رضا اسماعیلی

 

به مناسبت 9 دی و رفع فتنه 88

بسم رب الشهداءوالصدیقین  

 

دیشب این طبع، بی‌قرار شما       خواست عرض ارادتی بکند  

 

دست کم از دل شکسته‌تان        واژه‌هایم عیادتی بکند 


چشم بد دور، عمرتان بسیار          کس نبیند ملالتان آقا! 


ما نمردیم خون دل بخوری         تخت باشد خیالتان آقا!
 

چیست روباه در مصاف شیر؟!     چه نیازی به امر یا گفته؟! 


تو فقط ابرویی بر هم آور          می‌شود خواب دشمن آشفته
 

هست خاموشی‌ات پر از فریاد         در تو آرامشی است طوفانی 


« الذی انزل السکینه» تو را            کرده سرشار از فراوانی
 

واژه‌ها از لبت تراویدند               پرصلابت، پرعاطفه، پرشور
 

آفریدند در دل مردم               عزت، آمادگی، حماسه، حضور
 

این حماسه همه ز یمن تو بود          گرچه از آن مردمش خواندی
 

رهبرا! تا ابد ولی محبوب         در دل عاشقان خود ماندی
 

سهم دلدادگان تو سلوی        قسمتِ دشمنان تو سجیل
 

رهبری نیست در جهان جز تو           که ز امت چنین کند تجلیل
 

نسل سوم چو نسل اول هست        با شعف با شعور با باور
 

جاری است انقلاب چون کوثر       هان! «فصل لربک وانحر»
 

گرچه در باغ سینه‌ات داری     لطف‌ها، مهرها، محبت‌ها
 

گفتی اما نمی‌روی چو حسین        تا ابد زیر بار بدعت‌ها!
 

ناگهان در نماز جمعه شهر        عطر محراب جمکران گل کرد
 

بغض تو تا شکست بر لب‌ها      ذکر یا صاحب الزمان (عج) گل کرد
 

جان ایران! چه شد که جانت را      جان ناقابلی گـــمان کردی؟!
 

آبـــروی همــه مســــــــلمانان       اشـــــک ما را چــرا درآوردی؟!
 

جسم تو کامل است، ناقص نیست   می‌دهد عطر یک بغل گل یاس
 

دستت اما حکایتی دارد...      رَحِمَ اللهُ عَمِی العباس! 

********************

 

9 دی   

 

آهنگ حامد زمانی بمناسبت 9دی+دانلود 

افسران - دانلود اهنگ حامد زمانی به مناسبت حماسه 9 دی به اسم خاک عزیز

لیــنک دانــلـــــــــود

سعید جلیلی در مراسم سالروز ۹ دی در جمع مردم شیراز:
۹دی محاکمه سران فتنه در خیابان‌ها بود/ اهمیت ۹ دی در حق الناس دانستن آراء مردم توسط نظام اسلامی بود/ شیوه دشمنان برای مقابله با ملت ما ایجاد تردید است/ ۳۵ سال است ملت با باور براینکه دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند پیروز میدان بوده است

دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی عصر  امروز سه‌شنبه در مراسم سالروز ۹ دی در جمع پرشور مردم شیراز حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

در این مراسم که با استقبال پرشور مردم و مسئولان شهرستان شیراز همچون آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس، فرمانده سپاه فجر استان و فرماندهان رده های مختلف سپاه و بسیج، فرماندار شیراز، معاون سیاسی- امنیتی استاندار، آیت الله دستغیب تولیت آستان احمد بن موسی(س) و تولیت حضرت سید علاءالدین بن موسی(س) برگزار شد، شرکت کنندگان با سردادن شعارهای انقلابی، بیعت خود را با آرمان های انقلاب و امام خمینی(ره) و امام خامنه ای تجدید کرده و خشم و انزجارشان را نسبت به فتنه افروزی های سران فتنه اعلام نمودند.

IMG-20141230-WA0003

ادامه مطلب ...

جدیدترین اشعار ویژه شهادت امام رضا(ع)

به مناسبت فرا رسیدن سی ام صفرسالروز شهادت حضرت ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا(ع) ، عقیق جدیدترین اشعار شعرای آیینی کشور برای این مناسبت را به منظور استفاده ذاکرین اهل بیت (ع) منتشر می کند.

والپیپر شهادت امام رضا علیه السلام


حسن لطفی:

امان نداد مرا این غم و به جان افتاد
میان سینه ام این درد بی امان افتاد
به راه روی زمین می نشینم و خیزم
نمانده چاره که آتش به استخوان افتاد
چنان به سینه ی خود چنگ می زنم از آه
که شعله بر پر و بال کبوتران افتاد
کشیده ام به سر خود عبا و می گویم
بیا جواد که بابایت از توان افتاد
بیا جواد که از زخمِ زهر می پیچد
شبیه عمه اش از پا نفس زنان افتاد
شبیه دخترکی که پس از پدر کارش
به خارهای بیابان به خیزران افتاد
به روی ناقه ی عریان نشسته ، خوابیده
وغرق خواب پدر بود ناگهان افتاد
گرفت پهلوی خود را میان شب ناگاه
نگاه او به رخ مادری کمان افتاد
دوید بر سر دامان نشست خوابش برد
که زجر آمد و چشمش به نیمه جان افتاد
رسید زجر دوباره عزای کوچه شد و
به هر دو گونه ی زهرا ترین نشان افتاد
رسید زجر و پی خود دوان دوانش بُرد
که کار پنجه ی زبری به گیسوان افتاد
به کاروان نرسیده نفس نفس می زد
به خارهای شکسته کشان کشان افتاد
دوباره ناله ای آمد عمو به دادم رس
دوباره رأس اباالفضل از سنان افتاد

مسعود اصلانی:

ساکت و بی صدا زمین خوردن
زپر پا یک عبا، زمین خوردن
بی تعادل شدن شکسته شدن
وسط کوچه ها زمین خوردن
ارثی از مادر است که حالا
می رسد به شما زمین خوردن
ناله های تو را در آوردند
آتش زهر با زمین خوردن
صورتت را چقدر خاکی کرد
یا اما رضا زمین خوردن
سوزش زهر سینه کافی بود
حال دیگر چرا زمین خوردن؟
پشت درهای حجره می گفتی
ای جوادم بیا زمین خوردن.....
....بال من را شکست و زخمی کرد
خسته کرده مرا زمین خوردن
آخرین لحظه بود در نظرت
داغ کرب و بلا  زمین خوردن
یا امام رضا چه می بینی
سر بردن و یا زمین خوردن؟
دست بسته به افتادن
یا که از نیزه ها زمین خوردن
روی پیراهنی نشانده ببین
چقدر در پا زمین خوردن
ادامه مطلب ...