اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام
اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام

عکسی که پس از 31 سال منتشر شد

ﺷﺐ ﻋﻤﻠﯿﺎﺕ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﭘﺸﺖ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﻣﯿﻦ، ﺭﺯﻣﻨﺪﻩ ﻫﺎ ﺯﻣﯿﻦ ﮔﯿﺮ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ. ﺍﺯ ۱۵۰ ﻧﻔﺮ ﺩﺍﻭﻃﻠﺐ ۲۰ ﻧﻔﺮ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﺑﺎ ﮔﺬﺷﺘﻦ ﺍﺯﻣﯿﺪﺍﻥ ﻣﯿﻦ ﺭﺍﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﻋﺒﻮﺭ ﺑﻘﯿﻪ ﺑﺎﺯ ﺷﻮﺩ. 

شب ﻋﻤﻠﯿﺎﺕ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﭘﺸﺖ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﻣﯿﻦ، ﺭﺯﻣﻨﺪﻩ ﻫﺎ ﺯﻣﯿﻦ ﮔﯿﺮ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ.
 
ﺍﺯ ۱۵۰ ﻧﻔﺮ ﺩﺍﻭﻃﻠﺐ ۲۰ ﻧﻔﺮ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ تا ﺑﺎ ﮔﺬﺷﺘﻦ ﺍﺯﻣﯿﺪﺍﻥ ﻣﯿﻦ ﺭﺍﻩ را ﺑﺮﺍﯼ ﻋﺒﻮﺭ ﺑﻘﯿﻪ ﺑﺎﺯ کنند.

۲۰ ﻧﻔﺮ ﻧﻮﺑﺘﯽ ﺭﻭﯼ ﺯﻣﯿﻦ ﻏﻠﺖ ﻣﯽ ﺯﻧند ﺗﺎ ﺭﺍﻩ ﺑﺎﺯ ﺷﻮﺩ ...
 
ﺍﯾﻦ ﻋﮑﺲ ﺻﺒﺢ ﻫﻤﺎﻥ ﺷﺐ ﺍﺳﺖ...

ﺍﯾﻨﻬﺎ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻋﮑﺲ ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﺁﺭﺍﻡ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﻣﻌﺼﻮﻣﺎﻧﻪ ﺳﺮ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺯﻣﯿﻦ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ،

ﻧﻪ ﻧﺎﻥ ﺧﻮﺍﺳﺘﻨﺪ ﻭ ﻧﻪ ﻧﺎﻡ ﻭ ﻧﻪ ﻣﻨﺘﯽ ﺑﺮ ﮐﺴﯽ ﮔﺬﺍﺷﺘﻨﺪ؛

ﺟﺰ ﺁﻧﮑﻪ ﻧﺨﻮﺍﺳﺘﻨﺪ ﺑﺮﮔﺮﺩﻩ ﻣﺎﻥ ﻧﻘﺶ ﺗﺴﻤﻪ ﺍﯼ ﺑﻨﺸﯿﻨﺪ ...

روحشان شاد و ﯾﺎﺩﺷﺎﻥ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺟﺎﻭﺩﺍﻥ

داعش، بزرگترین قاتل کودکان

تازه ترین گزارش سازمان ملل متحد از وضعیت کودکان قربانی درگیریهای مسلحانه نشان می دهد گروه تکفیری و تروریستی داعش با قتل صدها کودک بی گناه در عراق و سوریه، بزرگترین قاتل کودکان در سال 2014 میلادی بوده و پس از آن، رژیم صهیونیستی قرار داشته است.

به گزارش«شیعه نیوز»، روزنامه ژاپنی «ماینیچی» چاپ توکیو اخیرا در گزارشی با عنوان « بدترین آمار در سال 2014 میلادی»، به بررسی گزارش دبیرکل سازمان ملل در باره « کودکان و درگیریهای مسلحانه» پرداخت و نوشت: بر اساس این گزارش، در عراق که حملات گروه افراطی داعش ادامه دارد، 679 کودک خردسال کشته و 1297 تن دیگر از آنان ربوده شدند.  



به نوشته روزنامه ژاپنی، این ارقام، بدترین آماری است که از آغاز درگیری ها و به عبارتی، از سال 2008 میلادی تاکنون در عراق به ثبت رسیده است.

این روزنامه افزود: در منطقه خودمختار فلسطین که نبرد با اسراییل در حجم گسترده ای ادامه دارد، 557 کودک (به دست رژیم صهیونیستی ) کشته شدند.

به این ترتیب، شمار کودکان قربانی فلسطینی پس از افغانستان( با 710 کودک) و عراق در مقام سوم قرار دارد.

ماینیچی نوشت: داعش علاوه بر قتل کودکان در حملات خود به مدارس و بیمارستانها، کودکان بسیاری را نیز در عراق ربوده است که در میان آنها، پیروان اقلیت ایزدی بیشترین قربانی را داده اند.

این روزنامه افزود: دختران با توسل به زور از سوی داعش به عنوان « برده جنسی» مورد سوءاستفاده قرار گرفته و پسران هم مجبور به همکاری با گروه تروریستی داعش در درگیریهای نظامی شده اند.

ماینیچی تصریح کرد: در سوریه هم نه تنها داعش بلکه گروههای دیگر از جمله « جبهه النصره» وابسته به سازمان تروریستی القاعده و « ارتش آزاد سوریه» جناح متحد آمریکا، کار سربازگیری از میان خردسالان را دنبال می کنند.

روزنامه ژاپنی افزود: به این سربازان خردسال، ماهانه حداکثر چهارصد دلار به عنوان دستمزد پرداخت می شود. با این حال، برخی خانواده ها که به لحاظ اقتصادی در تنگنا قرار دارند، با انگیزه مالی، پسران نوجوان را رهسپار نبرد می کنند.

بر اساس این گزارش، شمار کودکان قربانی در سوریه در سال گذشته میلادی، 388 نفر بود که 221 نفر از آنان در صفوف داعش می جنگیدند.

به نوشته ماینیچی، از میان 557 کودک به قتل رسیده در منطقه فلسطین نیز 540 نفر از آنان در نتیجه حملات ارتش اسراییل که از ماه ژوییه تا اوت در غزه طول کشید، جان باختند.

این روزنامه بااشاره به ابراز نگرانی بان کی مون دبیرکل سازمان ملل از بی توجهی به حقوق کودکان در جنگها گفت که او از رژیم صهیونیستی خواسته است« تدابیر ویژه و فوری به منظور محافظت از کودکان و جلوگیری از زخمی و کشته شدن آنان انجام دهد.»

بر اساس این گزارش، فهرستی معروف به « لیست شرم» هم به گزارش دبیرکل سازمان ملل متحد ضمیمه شده است که در آن، اسامی کودکان قربانی و مجروح توسط داعش و همچنین اسامی گروهها و ارتشهایی که از سربازان خردسال استفاده می کنند، قید شده است.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد که نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امر تهیه این گزارش توصیه کرده که نام اسراییل به « لیست شرم» اضافه شود ولی هنوز چنین کاری انجام نشده است و گفته می شود آمریکا و اسراییل برای اینکه نام رژیم صهیونیستی در این فهرست قرار نگیرد، در حال رایزنی و اعمال فشار بر بان کی مون هستند.

حاشیه امنی که دیگر برای فرزندان هاشمی وجود ندارد:

‎حداقل 10 سال‌ حبس‌ برای سه دهه اختلاس، ارتشاء و جرائم امنیتی «مهدی هاشمی»/ همدستان مهدی هاشمی چه کسانی هستند؟

 
در حالی 991 روز از شروع رسیدگی به پرونده بین المللی و قطور مهدی هاشمی، آقازاده فراری که پس از وقوع فتنه سال 88 از کشور گریخته بود و در تاریخ 2 مهر سال 1391 به کشور بازگشت، می گذرد که محسنی‎اژه‎ای در اعلام نتیجه قطعی حکم دادگاه این مفسداقتصادی بیان داشت: اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی است که هر سه حکم با رعایت ماده 134 قانون مجازات اسلامی توسط دادگاه تجدیدنظر تائید و دیروز ابلاغ شده است. 
ادامه مطلب ...

7 خاصیت شگفت‌انگیز آیة الکرسی

رسول خدا (ص) فرمودند : هر کس آیة الکرسی را بعد از هر نماز واجبی بخواند، خداوند ... 

7 خاصیت اعجاب انگیز آیة الکرسی به شرح زیر است:

1- حضرت امام باقر(ع) فرمود : کسی که بعد از وضوء آیة الکرسی بخواند خداوند ثواب چهل سال عبادت را به او عنایت می فرماید و چهل درجه او را بالا می برد و چهل حورالعین را به تزویج او در می آورد.

2-رسول خدا(ص)(علیه افضل الصلوات) فرمودند : هر کس آیة الکرسی را بعد از هر نماز واجبی بخواند خدای تعالی قابض روح او خواهد بود و مثل کسی است که جنگ کرده باشد با کفار در خدمت انبیاء تا به شرف شهادت فایض شده باشد.

3-اگر کسی آیة الکرسی را بخواند و به پاهایش بدمد در راه رفتن خسته نمی شود.

4-اگر کسی در جایی بی آب باشد و از هلاکت بترسد 66 بار آیة الکرسی بخواند حاجتش برآورده می شود.

5- برداشتن عذاب قبر : اگر کسی مشتی خاک بردارد و 7 بار آیة الکرسی بخواند و در قبر مرده ریزد آن مرده را کیفر نکنند و به رحمت الهی رسد.

6-پیامبر اکرم (ص) فرمودند : اگر کسی در شب یکشنبه دو رکعت نماز با حمد و آیة الکرسی و توحید هر کدام یک بار بخواند فردای قیامت وقتی پا به عرصه ی قیامت می نهد صورتش مثل ماه شب می درخشد و از طرفی هم پروردگار عالم در دنیا عقلی به او عطا می کند که او را تا زمان مردن همراهی می کند.

7-دوازده مرتبه آیة الکرسی خواندن در سفر و حضر مانند این است که دوازده لشکر مجهز برای حفاظت از هر حادثه از جانب خدا گماشته شده است.

تذکر : این 7 مورد تنها 7 قطره از دریای پهناور آیة الکرسی می باشد . سوره ای کوچک در قرآن که در دل بزرگترین سوره ی قرآن جای دارد و پیامبر (ص) خواندن مدام آن را به امیر المومنین علی(ع) بی نهایت توصیه می فرمود.

جهانیان در سوریه شگفت زده خواهند شد

به گزارش ادیان نیوز، الشرق الوسط نوشت منابع عربی گزارش دادند سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس وعده داد جهانیان از تحولات چند روز آینده در سوریه شگفت زده خواهند شد. 


به گزارش پایگاه خبری «پانوراما الشرق الاوسط»، قاسم سلیمانی گفت: در چند روز آینده جهانیان از آنچه ما با همکاری فرماندهان نظامی سوریه در حال آماده کردن مقدمات آن هستیم غافلگیر خواهد شد.
منبع: واحد مرکزی خبر

سخنان سردار سلیمانی

مشاهده و دانلود  کلیپ ویدیویی  

به نقل از آپارات


سخنان سردار سلیمانی