اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام
اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام

خواسته شهید مدافع حرم

واقعا خواسته ی قلبی و اصلی شهدای مدافع از ما اینه

ما رفتیم در غیاب ما سید علی را یاری کنید.

چرا امام علی(ع) را حیدر کرار می‌نامند؟

 در برخی روایات یکی از نام‌های امام علی(ع) «حیدر» معرفی شده است. یکی از آن روایات، روایتی است که داستان جنگ خیبر را نقل می‌کند. بر اساس این روایت امام علی(ع) هنگام مواجهه با مرحب (پهلوان یهودیان خیبر) خود را به نام «حیدر» معرفی می‌کند.[1] البته ذکر چنین لقبی برای حضرتشان اختصاص به این مورد ندارد؛ در موارد دیگری نیز تصریح به این نام شده است.[2]

 
ادامه مطلب ...

تهاجم سعودی-صهیونیستی به برنامه دفاعی ایران

ملتهب کردن فضا پیرامون انتقال سیستم‌های اس-300 ( ,ویژگی ها و قابلیتها ) به ایران، بیش از همه توسط رژیم اسراییل و سعودی انجام می‌گیرد. اس-300 یک سیستم دفاعی است و نه تهاجمی؛ و تهدیدی برای هیچ کشوری نیست.

 تحویل محموله‌های اس-300 روسیه به ایران، می تواند منجر به سوق پیدا کردن عربستان سعودی و ترکیه به جانب اسراییل شود.

 

ادامه مطلب ...

حجت‌الاسلام نبویان:

می‌گفتیم تراکنش دلاری اصلا امکان ندارد آقای نهاوندیان گفت شما شبنامه خوانده‌اید!/ به خاطر پخش صحبتهای جان‌کری درباره برجام گفتند بودجه فروردین صدا و سیما را نمی دهیم

طبق بند 3 قانونی که مجلس مصوب کرده دولت موظف است اگر طرف مقابل به هر بهانه دیگر غیر از هسته‎ای مثل تروریسم و حقوق بشر تحریم جدید وضع کند جلوی اجرای برجام را بگیرد اما بعد از قرارداد وین بیش از 10 مورد تحریم‎های جدید علیه ایران ایجاد شد که طبق این قانون باید دولت برخورد کند اما تا کنون هیچ کدام از دولتمردان پاسخگو نیستند.

 

ادامه مطلب ...

ماجرای سقوط دمشق چه بود؟/ فقط رهبر انقلاب می‌دانست در سوریه چه خبر است

مسئولین کشور به این نتیجه رسیده بودند که دمشق سقوط کرده است. یکی از مسئولین ارشد تماس گرفت که آن‌جا را ترک نکردید؟ گفتم دمشق سقوط نکرده! 



 

ادامه مطلب ...

مشروح؛ مشاور عالی رئیس جمهور روسیه:


ملت ایران برای حفظ انقلاب خود باید همواره بعد معنوی خود را حفظ نمایند
 به گزارش رویش نیوز، عصر چهارشنبه ۲۵فروردین نشست هم اندیشی با حضور دکتر الکساندر دوگین صاحب نظر سیاسی و مشاور رئیس جمهور روسیه و دکتر نادر طالب زاده در خانه بیداری اسلامی اصفهان برگزار گردید
ادامه مطلب ...

روحانی باید دروغ‌پردازان کاسه‌لیس را از اطراف خود براند

انتظار آن است دولت محترم ضمن از سرگیری فعالیت‌های متوقف شده، رسما اعلام کند که از انجام تعهدات بعدی نظیر اجازه بازرسی از تاسیسات هسته‌ای، خودداری کرده و به غنی‌سازی نامحدود که NPT آن را حق کشورهای عضو دانسته است ادامه خواهد داد.
به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی با عنوان «نقطه، صفحه قبل!» در روزنامه کیهان نوشت:
آقای ولی‌الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی کشورمان بعد از دیدار خصوصی با «جک‌لو» وزیر خزانه‌داری آمریکا که بدون حضور خبرنگاران و پشت درهای بسته! صورت گرفته بود، روز گذشته در مصاحبه با تلویزیون بلومبرگ تصریح کرد که «برجام تاکنون تقریباً هیچ دستاورد اقتصادی برای ایران نداشته است» و توضیح داد که امکان دسترسی به 100 میلیارد دلار دارایی‌های مسدود شده را نداریم و ممنوعیت همکاری‌های بین بانکی موسوم به «مبادلات چرخه‌دار- U-TURN» به ایران اجازه استفاده از خدمات دلاری در مبادلات خارجی را نمی‌دهد و بانک‌های اروپایی نیز کماکان نگران نقض قوانین آمریکا و مواجه شدن با جریمه‌های سنگین هستند و...
 
ادامه مطلب ...

کرملین: سردار سلیمانی با پوتین دیدار نکرده

سخنگوی کاخ کرملین گزارش‌های منتشر شده مبنی بر احتمال دیدار رئیس جمهوری روسیه و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس دولت روسیه خبر منتشر شده در رسانه‌های غربی مبنی بر دیدار ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را تکذیب کرد.
شبکه خبری «فاکس نیوز» امروز به نقل از آنچه «چندین منبع اطلاعاتی» خوانده، مدعی شد که سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بار دیگر به مسکو سفر کرده و قصد دارد با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه دیدار کند.
خبرگزاری رویترز هم به نقل از «یک مقام ارشد امنیتی ایرانی» مدعی شده است که سردار سلیمانی شب گذشته به مسکو رفته و قرار است در مورد موضوعات مختلف از جمله تحویل سامانه دفاع موشکی اس-300 با روس‌ها گفت‌وگو کند.
با این حال، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین به خبرگزاری ریانووستی گفته است که چنین دیداری در برنامه پوتین نیست.
فاکس نیوز نوشته است که این دومین سفر سردار سلیمانی به مسکو از زمان حصول توافق هسته‌ای و اولین سفر او بعد از خروج بخشی از نیروهای روس از سوریه است.

الکساندر دوگین مشاور پوتین :

ارتباط با غرب اقدام به خودکشی و خیانت به انقلاب است/

 انتخاب «پوتین» برای ریاست جمهوری در روسیه شبیه یک انقلاب بود

الکساندر دوگین آمریکا را تجسم حرکت شیطانی دانست که مسلمان‌ها به آن دجال و مسیحی ها به آن آنتی‌کرایست می‌گویند. او گفت مهم نیست که بعد از این چه کسی تحریم بشود، روسیه یا ایران، آنچه امروز مهم است ایجاد اتحاد سیاسی و معنوی بین مردم است چون عدالت را می خواهیم و قدرت حقیقی مختص خداست…
 
ادامه مطلب ...

سه اصل حاکم بر مدیریت امام (عج) در عصر غیبت

خورشید پنهان زمین و آسمانها!... آسمان  قرنهاست در غیبت تو ابری است... زمین قرنهاست منتظر قدمهای توست ، برای رویش دوباره هرآنچه خیر وبرکت در خود نهفته دارد... و بشریت اما قرنهاست فراموشت کرده... تو را که بودنش به واسطه توست.
لولا الحجه لساخت الارض باهلها(1) و غافل ، عاصی و مغرور از نداشته ها، چشم به منجی آخرالزمان دوخته که بیاید.
مولای یا صاحب الزمان عج!
امام شیعیان!بنفسی انت من مغیب لم یخل منا(2)
از پشت حجاب غیبت رخ نما که زمین ، زمان و بشریت در عطش منجی آخرالزمان؛ امام شیعیان به التهاب افتاده اند.
 
مدیریت امام مهدی (عج) در زمان غیبت
   ادامه مطلب ...

گزارش تکان‌دهنده نشنال اینترست درباره ایران

مجله آمریکایی علت اصلی اقدامات نسنجیده عربستان را کشف کرد!
تجاوز عربستان به یمن، مردم این کشور را در بدترین وضع معیشتی قرار داد. مردم یمن از گرسنگی شدید رنج می برند. در مقابل، گروه های یمنی برای انتقام گرفتن از آل سعود روستاهای عربستان را بمباران می کنند.
صراط:  مجله "نشنال اینترست" آمریکا در گزارشی با عنوان" چگونه می توانیم ماهیت حمله عربستان به یمن را درک کنیم؟" درباره  دلایل این تجاوز نوشت: "رژیم آل سعود با حمله به یمن پیامی به کشور همسایه اش فرستاد."

در این گزارش آمده است: "تجاوز عربستان به یمن، مردم این کشور را در بدترین وضع معیشتی قرار داد. مردم یمن از گرسنگی شدید رنج می برند. در مقابل، گروه های یمنی برای انتقام گرفتن از آل سعود روستاهای عربستان را بمباران می کنند."
  
ادامه مطلب ...

از مسکو تا انزلی/ S-۳۰۰ چگونه به کشور رسید؟

وزهای گذشته خبر ورود اولین محموله از سامانه دفاع موشکی S-۳۰۰ به کشور خبرساز شد.این گزارش به ماجرای پر فراز و نشیبی که موشک‌ها برای رسیدن به ایران سپری کردند، می‌پردازد.

 

 


ادامه مطلب ...

عکس/ مجروحان یمنی در تهران

تعدادی از مجروحان جنگ آل سعودعلیه یمن پس از درمان در بیمارستانهای تهران،برای گذران دوران نقاهت در محلی با امکانات مناسب مستقر شده اندوبعداز درمان کامل به کشورشان باز میگردند.

  ادامه مطلب ...

گفت‌و‌گوی حسین قدیانی با ابراهیم حاتمی‌کیا در مورد شهید مرتضی آوینی

خودم را «سرباز آقامرتضی» می‌دانم و نه بیشتر!/ درد بی‌درمان وقتی است که خودی زخم می‌زند

خبرگزاری فارس: خودم را «سرباز آقامرتضی» می‌دانم و نه بیشتر!/ درد بی‌درمان وقتی است که خودی زخم می‌زند

برای راضی کردن حاتمی‌کیا به صحبت درباره آوینی گفتم: «راستش آقاابراهیم! خسته شدیم از حرف‌های تکراری درباره شهید آوینی... از دعواها و ادعاهای تکراری... و از تکرار این جمله که آوینی مرد خوبی بود که عصبانی نمی‌شد!» با این همه، اعتراف می‌کنم بیش از کم و کیف اصرار من، این دل تنگ خود حاتمی‌کیا بود که قفل این سکوت چندساله را شکست.

 

ادامه مطلب ...