اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام
اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام

واکنش فوری به آزمایش موشکی ایران

طی نامه ای به شورای امنیت:

کشورهای غربی واکنش فوری به آزمایش موشکی ایران را خواستارشدند

کشورهای غربی در نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل اقدام فوری این شورا نسبت به آزمایش موشکی ایران را خواستار شدند.
 
 چهار کشور آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل واکنش این شورا به آزمایش موشک عماد ایران را خواستار شدند.

این کشورها با ارسال نامه ای به کمیته امور تحریم شورای امنیت سازمان ملل، تحریم ایران را به خاطر این آزمایش موشکی خواستار شدند. این کشورها در نامه خود قید کرده اند که آزمایش موشکی ایران نقض کننده قطعنامه های سازمان ملل محسوب می شود. آنها ادعا می کنند این نوع موشکهای بالستیک حمل کننده سلاح اتمی هستند.

به گفته مقام های ایرانی موشک عماد دارای توان دوربرد و قابلیت هدایت و کنترل از راه دور تا لحظه اصابت به هدف را دارد. هفته پیش کاخ سفید تهدید کرد که موضوع موشک ایران را در سازمان ملل مطرح خواهد کرد.  

آمریکا می گوید که شورای امنیت سازمان ملل متحد چنین آزمایش ‌هایی را برای ایران ممنوع کرده است. مقام های آمریکایی البته تاکید کرده اند که این آزمایش تاثیری بر اجرای توافق جامع هسته ای با ایران ندارد.

بر اساس قطعنامه‌ ۲۲۳۱ شورای امنیت که بعد از توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی تصویب شد، تحریم‌های مربوط به موشک‌های بالستیک ایران تا ۸ سال و محدودیت در خرید و فروش تسلیحات متعارف تا ۵ سال ادامه خواهد داشت.


گاف عجیب نتانیاهو؛ همه‌ چیز تحت کنترل است +تصویر

 در دیدار اخیر نتانیاهو از مرز با غزه، گاف عجیبی از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سر زد و  

وی با دوربینی که درپوش داشت به بررسی اوضاع پرداخت و سپس گفت: همه‌چیز تحت کنترل است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه روسیا الیوم، روزنامه یدیعوت احارانوت اسرائیل، تصویری را منتشر کرده است که نتانیاهو را در حال رصد اوضاع مرز نوار غزه با دوربین درپوش‌دار نشان می‌دهد. 

 

موضوع عجیب‌تر این‌که وی پس از رصد اوضاع غزه به سبک خود، گفت که اوضاع تحت کنترل است.

این اقدام نتانیاهو، ذهن‌ها را یاد گاف «عمیر بیرتز» وزیر جنگ اسرائیل در سال ۲۰۰۷ می‌اندازد که وی نیز با دوربینی درپوش دار در حال رصد مواضع ارتش صهیونیستی بود که باعث طنزپردازی رسانه‌ها شد و آن‌ها نوشتند که وزیر جنگ در تاریکی می‌بیند!. 


نامه ای بی نقطه به سردار قاسم سلیمانی

«وللّهِ الحمد»

سلام سردار سلام مردِ الهی سلام معلمِ دلدادگی

سلام اسوه یِ رادمردی سلام مردِ حماسه سلام علمدارِ معرکه سلام سردارِ ممالک سلام آوایِ ملائک سلام روحِ طاهر سلام مردِ ماهر سلام آرامِ دل سلام حامیِ آواره ها سلام دلدارِ دلداده ها سلام دلداده ی الله سلام عمارِ عصر سلام مالکِ علی سلام سرورِ اهلِ دل ای سردارِ دل ها: 

ادامه مطلب ...

صدها نفر از تروریست های داعش در سوریه در پی ...

صدها نفر از تروریست های داعش در سوریه در پی حملات هوایی روسیه به مواضع این گروه تروریستی دهشت زده شده و با تراشیدن ریش های خود از این کشور به ترکیه فرار می کنند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، به گزارش وزارت دفاع روسیه، تروریست ها قبل از ترک اردوگاه ها به طور شتاب زده ریش های خود را می تراشند تا در کشورهای دیگر آنها را شناسایی نکنند. این اواخر تعداد زیادی تصاویر از تروریست ها در حالی که ریش های خود را می تراشند، در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

 

طبق اطلاعات وزارت دفاع روسیه، در روزهای اخیر حداقل 100 داعشی هر روز از مرز سوریه با ترکیه عبور می کنند. همچنین اطلاعاتی در دست است که تروریست های مرتبط با گروه "جبهه النصره" نیز شروع به ترک سوریه کرده اند و به این منظور از مرز با ترکیه استفاده می نمایند. اکثر تروریست های فراری به صفوف مهاجران می پیوندند تا به همراه آنها به اروپا وارد شوند.


گفتنی است تراشیدن ریش برای اعضای داعش و طبق مقررات این گروه تروریستی ممنوع است.

 

یادآور می شود چند روز پیش پلیس سوئد گروهی از مردان ریشو را که عضو اتحادیه ای به نام "باشگاه ریشو ها" هستند، بازداشت کرده است. این ریشوها از خود به همراه پرچم سیاه اتحادیه شان که ظاهرا شباهتی به پرچم داعش دارد، عکس گرفتند. این اقدام باعث شده تا پلیس آنها را مظنون به تدارک حملات تروریستی بشناسد.

60 هزار تویوتا هدیه عربستان، امارات ،قطر و اردن به داعش

پایگاه خبری صعده پرس یمن روز شنبه اعلام کرد: شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن بیش از 60 هزار خودرو را به کشورهای عربستان، قطر، امارات و اردن فروخته و این خودروها در اختیار گروه تروریستی داعش قرار گرفته است.
 

به گزارش رحماء وابسته به مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام، این پایگاه خبری به نقل از یک تحقیق که توسط شرکت تویوتای ژاپن و در پاسخ به سازمان اطلاعات روسیه صورت گرفته افزود: عربستان، قطر و امارات این خودروها را از این شرکت خریده و در اختیار داعشی ها قرار داده اند.

براساس این خبر، عربستان 22 هزار، قطری ها 32 هزار و امارات 11 هزار و 650 خودروی تویوتا را از این شرکت خریداری کرده اند

ارتش اردن نیز 4500 خودرو را با اعتبار بانک های عربستانی از این شرکت خریداری کرده است.

در عکس ها و فیلم های مختلفی که از حرکت ستونی و پرتعداد خودروهای گروه تروریستی داعش در سوریه، عراق و لیبی، بارها و بارها در رسانه های خبری مختلف منتشر شده، جدیدترین مدل های محصولات معروف ترین شرکت خودورساز ژاپنی تویوتا مزین به پرچم های سیاه دیده می شود.

پس از حملات روسیه به پایگاه های داعش در سوریه، ارتش روسیه تصاویری از دهها خودروی تویوتا که ارتش سوریه در نبردهای خود با داعش مصادره کرده را به شرکت ژاپنی تویوتا ارائه داد.

شرکت تویوتا در بیانیه ای اعلام کرده است که طبق سیاست های این شرکت، هیچ یک از محصولات آن نباید به افرادی که قصد دارند از این خودروها برای عملیات های شبه نظامی یا تروریستی استفاده کنند، فروخته شود.مدل های جدید وانت های دو کابین و تک کابین شاسی بلند تویوتا، به موثرترین وسیله مانور داعشی ها تبدیل شده است؛ موضوعی که شرکت ژاپنی سازنده این خودروها را از کشورهای عربستان، امارات و قطر عصبانی کرده است.

مارک ولاس سفیر سابق امریکا در سازمان ملل تاکید کرد که خودروهای تویوتا از نوع 'لاندکروزر' و 'تویوتا هایلوکس' به بخشی از نماد داعش بدل شده است.

شرکت تویوتا اعلام کرده است اگرچه سیاست این شرکت مبنی بر ممنوعیت فروش محصولات خود به تروریست ها و شبه نظامیان است اما وقتی این محصولات از طریق طرف ثالث و بصورت قاچاق در اختیار گروه های تروریستی قرار می گیرد، کنترل آن از دست مسوولان شرکت سازنده خارج است.

انتشار گسترده عکس های گروه تروریستی داعش که با پرچم های سیاه بر این خودروها سوار هستند به اعتبار این شرکت بزرگ خودرو سازی ژاپنی ضربه وارد کرده و این شرکت را برای بازیابی آبروی ریخته خود به تکاپو انداخته است.

منبع: ایرنا
.

ادامه مطلب ...

وصیت امیر دمشق برای بازماندگانش چه بود؟ + تصویر

سردار همدانی در وصیتنامه خود می‌نویسد: این اواخر خیلی دلم هوای رفتن کرده؛ خدا کند که موقع جان دادن راضی باشد خدای مهربان، به رحمت او امیدوار هستم نه به عملکرد خودم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران،  سردار سرتیپ پاسدار «حسین همدانی» جانشین قرارگاه امام حسین(ع) و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و فرمانده اسبق سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بود. وی یکی از بنیانگذاران سپاه منطقه غرب خصوصا استان "همدان" و "کردستان" و از فرماندهان جنگ تحمیلی و یادگاران دوران دفاع مقدس به حساب می‌آمد، سردار همدانی شانزدهم مهرماه 1394 در کسوت مدافع حرم زینب (س) به یاران شهیدش پیوست. 

متن زیر وصیت‎نامه این یادگار دفاع مقدس است که در اختیار باشگاه خبرنگاران قرار گرفته است.

وصیت امیر دمشق برای بازماندگانش چه بود؟ + تصویر

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس خدای را که نعمت‌های فراوان بر ما ارزانی داشت و هزاران شکر که در عصر خمینی، حیات‌مان را قرار داد. همه پدران و مادران ما در آرزوی این دوران بودند، ندیدند؛ ما دیدیم. دوران احیای اسلام عزیز و عزتمندی ملت‌های مسلمان. مقاومت مجاهدین سپاه اسلام، عصر تحول و شکوه و عظمت در جهان اسلام، عصر بیداری ملت‌ها،‌ عصر زوال طاغوت‌ها، عصر فروپاشی قدرت‌های استکباری، عصر برگشتن به خویشتن. 

ادامه مطلب ...

حمله عراق به مواضع داعش با کمک اطلاعاتی ایران، روسیه و سوریه

یک مقام عالی‌رتبه عراقی اعلام کرد حمله به مواضع داعش با کمک مرکز اطلاعاتی ایران، سوریه و روسیه آغاز شد.
حمله عراق به مواضع داعش با کمک اطلاعاتی ایران، روسیه و سوریه
 به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، "حاکم الزاملی،" رئیس کمیته دفاع و امنیت ملی در پارلمان عراق سه‌شنبه اعلام کرد بمباران مواضع گروه تروریستی داعش به کمک مرکز اطلاعاتی جدید که شامل نمایندگان کشورهای ایران، سوریه و روسیه می‌شود، آغاز شده است.

این مرکز اطلاعاتی که شامل 6 عضو از هر کشور می‌شود، یک هفته پیش شروع به کار کرده است.

دل نوشته حاتمی کیا در باره سردار همدانی

سردار همدانی سالهاست که می‌رفت و ما گمان کردیم در کنارمان است

 

 

ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان برجسته کشور در پی شهادت سردار شهید حسین همدانی طی یادداشتی نوشت: سردارِ سربدار حسین همدانی ، آن سیمای سفید کرده در آسیاب جهاد سالهاست که می‌رفت و ما گمان کردیم در کنارمان است.

 

ابراهیم حاتمی کیا کارگردان برجسته گشور در پی شهادت سردار شهید حسین همدانی طی یادداشتی نوشت:

یا خدا
خبر آمد که سردار حسین همدانی رفت.

لحظه ای که خبر به جانم نشست ، بیش از آنکه به سردار فکر کنم از جا ماندگی خودم حالم گرفت.

سردار که باید می رفت. سردار که در صراط رفتن بود و مگر جز این ، زیبنده سردار بود.

این مائیم که در این هندسه حضور ، حصاری به قد عادات مان به دور خویش کشیده ایم و سردارِ سربدار این هندسه را بر هم زد و رفت.

سردارِ سربدار حسین همدانی ، آن سیمای سفید کرده در آسیاب جهاد سالهاست که می رفت و ما گمان کردیم در کنارمان است. او بازمانده قافله ای بود که سالارش حاج احمد متوسلیان بود.

گمانم اکنون سردار سلیمانی غصه دار است ، گمانم اکنون مرغان دشت جهاد هوایی شده اند. ولی شما مرغان وحشی کجا و ما اهلی شدگان در قفس عادات کجا. آیا کسی صدای ما را می شنود؟ آیا امیدی برای ما هم هست؟ 

رقاصی عجیب و غریب یهودیان

مراسم جشن شهرک نشینان یهودی ارتدکس حسیدی، با حضور خاخام‌ها و پیروانشان در قدس اشغالی برگزار شد.

به گزارش سرویس وبگردی روز از نو، این مراسم رقص و پایکوبی به مناسبت یکی‌ از جشن‌های یهودی است و در پایان یکسال کامل از قرائت عموم از تورات صورت می‌گیرد.

این مراسم جشن و پایکوبی درحالی برگزار می شود که این روزها حملات شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی شدت گرفته و نظامیان رژیم اشغالگر چندین فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رسانده و صدها تن را مجروح کرده اند. 

exotic-dancer-jews-pictures 

رقاصی عجیب و غریب یهودیان  

ادامه مطلب ...

خبرگزاری رویترز با اشاره به گزارش‌های منتشر شده مبنی بر سفر چند ماه قبل سردار قاسم سلیمانی به مسکو، مدعی شده است که مداخله نظامی روسیه در سوریه، نتیجه آن سفر است.

 به گزارش پایگاه 598، خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی شده است که حملات هوایی روسیه به سوریه که از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد، نتیجه سفری است که منابع غربی مدعی‌اند در ماه جولای سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به مسکو انجام داده است.

این خبرگزاری به نقل از «منابع منطقه‌ای» ادعا کرده است که سردار سلیمانی که تا پیش از این بر روند عملیات زمینی نظارت داشته، حالا هم محور برنامه‌ریزی برای عملیات هوایی روسیه در سوریه، است. 

ادامه مطلب ...

حال «ملک سلمان» وخیم است

سلمان بن عبدالعزیز آل سعود به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ملک فیصل ریاض رفت.  

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پادشاه عربستان سعودی پس از بستری شدن در بیمارستانی در ریاض به بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان انتقال یافت.

خبرگزاری العهد الیمنیه روز گذشته ــ دوشنبه 13 مهرماه ــ نوشت: «سلمان بن عبدالعزیز آل سعود» در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان "ملک فیصل" ریاض بستری شد.

العهد الیمنیه در ادامه گزارش افزود: وخامت حال پادشاه عربستان باعث شده تا انتقال او به خارج عربستان غیر ممکن شود.

همچنین «مجتهد» شاهزاده سعودی مخالف رژیم، دو روز پیش از حضور غیرمنتظره تیم پزشکی در محل اقامت ملک سلمان در جزیره سلطنتی در شمال جده خبر داده بود.

این در حالی است که رسانه‌های وابسته به رژیم سعودی تا به این لحظه خبر بستری شدن ملک سلمان را تکذیب نکرده‌اند.

قوانین جدید رژیم سعودی/ گردن زدن برای استفاده از اینترنت

عربستان سعودی قوانین جدید استفاده از اینترنت را اعلام کرد.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، عربستان سعودی در یک تصمیم عجیب، به کاربران فضای مجازی هشدار داد شایعه‌پراکنان در مورد این رژیم با مجازات سختی روبه رو خواهند شد. 

علارغم انتقادات گسترده در خصوص نقض حقوق بشر در عربستان، این رژیم به تازگی در محدود کردن حقوق مدنی گامی فراتر برداشته است. براساس قوانین جدید، شایعه‌پراکنی‌هایی که سبب تشویش جامعه شود، جرم است. همچنین افرادی که در فیس بوک و توییتر نظر می‌گذارند، مشمول این قانون می‌شوند. رژیم سعودی محدوده وسیع مجازات‌ها، از منع استفاده از اینترنت تا اعدام را برای خاطیان در نظر گرفته است.

بنا بر اعلام گروه حقوق بشر، محکومیت‌ها‌ با نظر قاضی ارشد صادر می‌شود. با این وجود، هنوز مشخص نیست چه اقداماتی در اینترنت سبب مجازات اعدام خواهد شد.
عربستان در گذشته نشان داده است تعریف درستی از جرم ندارد. علی محمد النمر برادرزاده آیت الله باقر النمر در سال 2012، تنها با 17 سال سن به علت حضور در یک تظاهرات ضد دولتی به مرگ محکوم شد.

مخالفان می‌گویند رژیم سعودی امسال دو برابر سال گذشته حکم اعدام صادر کرده است. این درحالی است که جرم بسیاری از اعدام شدگان تنها مخالفت با دولت عربستان بود. از ششم مهرماه سال جاری، دستکم 102 نفر در عربستان گردن زده شده‌اند.

در پایان اسپوتنیک با اشاره به بی‌کفایتی سعودی‌ها می‌نویسد: رژیم سعودی با بی‌کفایتی  خود، سبب حادثه منا در حج امسال و کشته شدن هزاران زائر شد.  همچنین ائتلاف عربی به رهبری این رژیم در یمن جنایات مختلفی مرتکب شده‌است. تنها در یک جنایت این رژیم در یمن، 131 نفر در حمله به یک عروسی کشته شدند.

شعرطنز: حاشا که کلید تو کند باز گره را

حوزه هنری انقلاب اسلامی ۸ تیر ۹۴ میزبان شب شعر “تماشای جهان” با حضور شاعرانی از ایران و کشورهای همجوار بود.

مهر: در این شب شاعرانی که در سالهای اخیر به شعرخوانی در محضر رهبر انقلابپرداخته اند و امشب نیز در دیدار سالانه شعرا با معظم له به قرائت شعر خواهند پرداخت، حضور و دقایقی حاضران را به تازه ترین سروده های خود میهمان کردند.
در این مراسم 
ناصر فیض نیز شعری طنز به این شرح قرائت کرد:

سهل است که استان بکنی یک شبه ده را
با آتش کبریت کنی آب زره را

از پیچ و خم گردنه حیران با باد
با بادبزن محو کنی توده مه را

کاری کنی از قحط بزه هر چه بزهکار
یک عمر بگردند نیابند بزه را

یا طبق یکی از نسخ خطی نایاب
از هم نشاسند پس از این مه و که را

با تیر و کمان آرش اگر زنده شود باز
جرأت نکند لمس کند مرکز زه را

طوری بشود فخر کنند دانش امروز
بشکافی به جای اتم هسته به را

از گوجه به رب می‌رسد آدم نه به انگور
گر دیگ بجوشاند اگرگوجه له را

از قفل گذشتیم بماند که نشد باز
حاشا که کلید تو کند باز گره را 

 

شاعر : ناصر فیضhttp://media.isna.ir/content/1409554565405_44.jpg/4

رونمایی از تمبر گرامیداشت سردار قاسم سلیمانی در کرمان +تصاویر

تمبر گرامیداشت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمان رونمایی شد.

مراسم رونمایی از رونمایی تمبر گرامیداشت حاج «قاسم سلیمانی» شامگاه سه شنبه با حضور آیت الله «سید یحیی جعفری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، «علیرضا رزم حسینی» استاندار کرمان، شماری از مسئولان، فرماندهای نظامی و انتظامی و خانواده شهدا در مرکز توانبخشی ایثارگران کرمان برگزار شد.
تمبر گرامیداشت سردار سلیمانی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و استانداری کرمان رونمایی شد.
شایان ذکر است، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی متولد شهرستان رابر از توابع استان کرمان است.
وی در هشت سال جنگ تحمیلی فرمانده جوان لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود. این لشکر در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس نقش موثری داشت.
همچنین در این آیین، کتاب “جنگ من زندگی من” مشتمل بر خاطرات جانباز دفاع مقدس «عباس اسماعیلی» با تدوین دکتر «عباس رستمی» و کتاب “لقمه حلال” مشتمل بر خاطراتی از برادران شهید «کرامت» و «عباس رضایی» به کوشش «آذر همتی» به دست امام جمعه و استاندار کرمان رونمایی شد.  

رونمایی از تمبر گرامیداشت سردار قاسم سلیمانی در کرمان

ادامه مطلب ...