اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام
اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام

گوش کنید به حرف خدا

آن مدیر دولتی که شکم‌ سیری‌ناپذیر دارد، در تحریم باشیم، شغلش «کاسبی» است، در برجام یا پسابرجام باشیم، شغلش «کاسبی» است و در هر جا و هر وقتی باشیم، باز هم شغلش «کاسبی» است.

  






 

ادامه مطلب ...

آقای سراج شما بیش از حسین فریدون متهم هستید

رئیس سازمان بازرسی: با اصرار حسین فریدون، یک آدم متخلف رئیس بانک رفاه شد
آقای سراج اگر در مجلس بودم، از تریبونی که باید صدای ملت باشد، بیش و پیش از حسین فریدون و برادر رئیس جمهورش، عمل شما را تقبیح می کردم و این داستان را به یادتان می آوردم:
 
ادامه مطلب ...

چرا دولتی‌ها جشن تولد برجام را به مردم تبریک نگفتند؟

آنچه از ظواهر امر پیداست دولت می‌داند که نتوانسته پاسخگوی انتظارات و مطالباتی که خود در خصوص برجام به‌وجود آورده، باشد و بدین لحاظ گرفتن جشن برای دستاوردی که مسئولان دولتی نیز آن را تقریباً هیچ نامیده‌اند، به صلاح نیست.

کسی برای یک سالگی تصویب برجام جشن نمی‌گیرد؟توافق هسته‌ای و شکل‌گیری برجام رویدادی است که توسط دولت و رسانه‌های حامی آن به عنوان یکی از پرافتخارترین رخدادهای تاریخی کشورمان توصیف می‌شد اما در یک سالگی چنین رویدادی که بایستی منتظر نتیجه کار آن باشیم، سکوت معناداری از سوی دولت شاهد هستیم و برجام در میان دولتی‌ها، غریب می‌شود.

پس از اعلام تفاهم هسته‌ای بین ایران و ۱+۵، روزنامه‌های اصلاح‌طلب به طور ضمنی مردم را تشویق و ترغیب به گرفتن جشن کردند و بخشی از مردم تهران در منطقه ولیعصر و شهرک غرب به خیابان‌ها آمده و به پخش شیرینی و جشن و پایکوبی پرداختند.


  ادامه مطلب ...

این دولت تدبیر و امید است، اما امید چه کسانی؟ امید بی‌دین‌ها؟

امام جمعه مشهد گفت: رئیس‌ جمهور آمریکا در سالگرد تصویب برجام سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه کشور ایران تصویب کرد، دنبال دشمنان خدا رفتن عاقبتش این است.

صراط: امام جمعه مشهد گفت: رئیس‌ جمهور آمریکا در سالگرد تصویب برجام سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه کشور ایران تصویب کرد و ایران را از معاملات دلار حذف کرد، دنبال دشمنان خدا رفتن عاقبتش این است؛ حالا شما می‌خواهید یک مشت اقلیت لاییک بی‌دین را راضی و قاطبه علما، بزرگان و متدینین را ناراضی کنید؟ آقایان! این دولت تدبیر و امید است اما امید چه کسانی؟ امید بی‌دین‌ها؟

  ادامه مطلب ...

حکم استفاده از چادر براق،‌ کفش پاشنه‌بلند و کلیپس/ نظر رهبر انقلاب درباره ریش پروفسوری

۱۳۹۵/۴/۲۳ ۱۵:۱۴ |
کد خبر: ۵۲۴۹۴۱

دفتر استفتائات رهبری پاسخ داد:


عضو دفتر استفتائات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای گفت: برای پوشش شرایطی ذکر شده ازجمله اینکه برجستگی‌های بدن مشخص نباشد. در مورد ساپورت، این‌گونه است که تمام هندسه‌ بدن مشخص است؛ بنابراین حجاب کاملی نیست.

 

ادامه مطلب ...

درخواست بشار اسد از دولت جدید

ساعت 24-رئیس‌جمهور سوریه خطاب به کابینه جدید از آنان خواست تا به میان مردم بروند و مشکلات و درخواست‌های آنان را جویا شوند.

اعضای کابیه جدید سوریه به ریاست «عماد محمد دیب خمیس» امروز دوشنبه در برابر «بشار اسد» رئیس جمهور این کشور سوگند یاد کردند.

 

ادامه مطلب ...

ماجرای عجیب تقلید صدای روحانی توسط فریدون!/ برادر رئیس جمهور باید ظرف ۴۸ ساعت عزل شود

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از شناسایی و پیگیری فیش‌های نجومی در دولت خبر داد.

http://media.snn.ir/original/1395/04/22/IMG14245830.jpg

محمدجواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که از سوی مجلس پیرامون بحث حقوق‌های نجومی صورت گرفت به سرمنشاء این موضوع رسیدیم. یک کانون در نهاد ریاست جمهوری این مسائل را مدیریت می‌کند. آقای حسین فریدون شخص برجسته این کانون است.

  

ادامه مطلب ...

تأملی در بیانیه رئیس جمهور

رئیس جمهور محترم سه شنبه گذشته بیانیه ای درباره پرداخت های نامتعارف در نظام اداری صادر کرد. به نظر می رسد تنظیم کنندگان این بیانیه در چیستی و چرایی موضوع حقوق های متعارف و غیر متعارف در دولت یازدهم و عمق جریحه دار شدن وجدان عمومی دچار خطای در دید و محاسبات به ویژه در حوزه اجتماعی هستند.
دقت در برخی مفاد بیانیه خالی از لطف نیست؛

۱- پرداخت حقوق های نامتعارف در بیانیه معلول نارسایی سیاست ها و قوانین پیشین قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت مصوب سال ۷۰ و قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸۶ تلقی شده است.

 


ادامه مطلب ...

صدور حکم وزیر علوم برای بازداشتی فتنه/حسن عابدی جعفری کیست؟


از تازه ترین موارد تناقض میان شعار و عمل دولتمردان کابینه یازدهم، خبر انتصاب یکی از بازداشتی های فتنه 88 با امضای وزیر علوم است
"خیبرآنلاین" - اعلام انتصاب یکی از بازداشتی های فتنه 88 در وزارت علوم، آن هم به فاصله کمتر از 3 روز از تذکر جدی و موکدانه امام خامنه ای در دیدار رمضانی دولت یازدهم با ایشان، بار دیگر تعارض میان حرف و عمل در میان دولتمردان را روایت کرد.
 
ادامه مطلب ...

وقتی دولت اشرافی در راس کار است حقوق های نجومی عادی می شود

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی افزود: در جریان حقوق های نجومی باید مشخص شود که آیا دولت در ۳ سال گذشته از این مسئله اطلاع داشته یا نه؟ اگر بی خبر بوده پس لیاقت اداره کشور را ندارد و اگر اطلاع داشته که شریک جرم است.                                                                                                                                                                                                               

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حجت الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی صبح امروز در نشست خبری با موضوع حقوق های نجومی گفت: جنگ نرم همیشه بزرگترین خطر برای جامعه است. امروز بعد از ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی که استکبار جهانی و عوامل آن با همه قدرت به جنگ با انقلاب برخواسته اند نتوانسته اند راه به جایی ببرند از این روز وضع مبارزه عوض شده است.



روحانی ادامه داد: امروز سخن از نابودی انقلاب نیست، بلکه دشمنان انقلاب دم از امام، شهدا و انقلاب می زنند اما جنگ با اصالت ها را آغاز کرده اند. چون اگر اصالت ها از بین برود، انقلاب از درون تهی خواهد شد.
  ادامه مطلب ...

حامیان روحانی برای ماست‌مالی فیش‌های نجومی چه‌می‌کنند؟/ بگم-بگم به سبک وکیل‌الدوله‌ها!


حامیان روحانی در توجیه ماجرای فیش‌های نجومی ناتوانند؛ احتمالاً به همین خاطر تخریب رسانه‌های افشاگر و افسانه‌سرایی درباره دولت قبل را در دستور کارشان قرار دادند.


گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ۱۸۷ میلیون تومان ماهانه حقوق مدیر مسؤل کیهان! این آخرین گاف زنجیره‌ای‌های هوادار روحانی بود. ماجرایی که خیلی زود با انتشار اصل و فرع فیش حقوقی شریعتمداری تکذیب شد. رسوایی حقوق‌های نجومی مدیران تدبیر بالاگرفته است. رسانه‌های حامی دولت اما آسیمه‌سر هر روز داستان تازه‌ای سر هم می‌کنند؛ برای انحراف توجهات مردم. از جعل و انتشار فیش‌های دروغین مدیران رسانه‌های مردمی گرفته تا داستان‌سرایی درباره‌ی مفاسد دولت سابق. ابعاد رسوایی ویژه‌خواری و غارت بیت‌المال اما گسترده‌تر از این حرف‌ها است. مردم آیا تبلیغات رسانه‌های دولتی را باور می‌کنند؟

  

ادامه مطلب ...

نگاهی به اعتقاد به رجعت

رجعت در ادبیات شیعه چه معنایی دارد؟ چه افرادی رجعت خواهند کرد؟ آیا مسیحیان و یهودیان نیز رجعت می کنند؟ آیا بازگشت حضرت عیسی (ع) نیز نوعی رجعت است؟جعت در لغت به معنى بازگشت و در اصطلاح به معنى «بازگشت گروهى از مومنان خالص و عده اى از کفار و منافقان فاجر محض پیش از قیامت و بعد از ظهور امام زمان علیه السلام به این جهان» است

  نگاهی به اعتقاد به رجعت در آیین مسیحیت و یهود

رجعت در لغت به معنى بازگشت و در اصطلاح به معنى «بازگشت گروهى از مومنان خالص و عده اى از کفار و منافقان فاجر محض پیش از قیامت و بعد از ظهور امام زمان علیه السلام به این جهان» است.
 

ادامه مطلب ...

روایت «احمد متوسلیان» از سرنوشتش/ چه کسی حاج احمد را به سوریه اعزام کرد

روایت «احمد متوسلیان» از سرنوشتش/ چه کسی حاج احمد را به سوریه اعزام کرد

 وقتی حاج احمد و همراهانش رفتند و دیگر خبری از آنها نشد؛ حاج همت خیلی نگران شده بود. یاد اتفاقی که مدتی پیش در منزل حاج‌احمد رخ داده بود، افتادم. با خودم گفتم نکند حرفهای آن شب حاج احمد واقعیت داشته باشد؛ برود و دیگر برنگردد.                                                                                

 

به نقل از مشرق، حکایت ربوده شدن 4 دیپلمات ایرانی در لبنان در این 34 سال پیچیده و خواندنی است. در این چند سال هیچ مسئول و بنگاه خبری، اطلاع دقیقی از سرنوشت آنها منتشر نمی‌نمایند. هر کدام خبری را می‌دهند که اخبار و اطلاعات قبلی را نقض می‌نماید. تاریخ و آیندگان در زمینه قضاوت خواهد کرد. چند روز قبل قسمت ابتدایی گفتگو با سردار عباس برقی در مورد خاطرات اعزام قوای محمد رسول الله(ص) به سوریه را منتشر نمودیم. حال قسمت پایانی این گفتگو خواندنی را تقدیم مخاطبین خود می‌کنیم:

وقتی حاج احمد و همراهانش رفتند و دیگر خبری از آنها نشد؛ حاج همت خیلی نگران شده بود. یاد اتفاقی که مدتی پیش در منزل حاج‌احمد رخ داده بود، افتادم. با خودم گفتم نکند حرفهای آن شب حاج احمد واقعیت داشته باشد؛ برود و دیگر برنگردد.

 

ادامه مطلب ...

ای دوستان که در صف اول نشسته اید! ، مردم هنوز چشم به راه عدالت اند...

متن شعر حماسی مشترک 4 شاعر انقلاب +بهمراه صوت مداحی دکتر میثم مطیعی:
انتشار شعر مشترک چهار شاعر انقلاب که توسط حاج میثم مطیعی پیش از خطبه های نماز عید فطر اجرا شد+صوت
غزل مثنوی که توسط آقایان علی‎محمد مودب، محمدمهدی سیار، میلاد عرفان‎پور و محمد قائمی‎راد سروده شده پیش از خطبۀ نماز عید فطر توسط میثم مطیعی اجرا شد و در ابیات زیادی با واکنش بسیار حاضران همراه بود:
 
ادامه مطلب ...

پنج ضلعی مقصران فیش های حقوقی نجومی/ از قوه مجریه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی تا مجلس و سازمان بازرسی کل کشور

افشای فیش ها حقوقی نجومی تعداد از مدیران باعث به راه افتادن فضای چالشی در رسانه ها و مطالبه مردمی از مسئولین امر گردید و افکار عمومی به دنبال مقصر اصلی بروز این فساد سیستمی و برخورد با عوامل آن هستند. از مسئولین دولت یازدهم گرفته که طبق معمول مقصر حقوق های نجومی را دولت قبل معرفی می کند تا رئیس سازمان بازرسی کشور که لابی و فشار برادر رئیس جمهور (فریدون) را زمینه ساز برخی از این تخلفات می داند.

  ادامه مطلب ...