اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام
اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام

برکناری فانی برای جلوگیری از انتشار ابعاد فساد گسترده در صندوق فرهنگیان بود

برخی نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی ضمن انتقاد از رویکرد دولت در ممانعت از عمومی شدن فساد چند هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان خواستار توضیح رئیس‌جمهور در این زمینه شدند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، زلزله سه‌ریشتری در کابینه روحانی که با استعفای اجباری و برکناری سه وزیر ارشاد، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش همراه بود حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد.

فارغ از چرایی استعفای جنتی و گودرزی، استعفای اجباری یا عزل فانی دلایل خاصی داشت و به تعبیر کارشناسان سیاسی فساد چندین هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان باعث شد دولت با برکناری به‌موقع فانی مانع از استیضاح وی و عمومی شدن رسوایی فساد هشت هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان در صحن علنی مجلس شود و به اصطلاح زمان بخرد اما همانطور که نمایندگان مجلس و فعالان حزبی تاکید دارند شخص رئیس جمهور باید پاسخگوی این فساد بزرگ باشد.

آنچه در ادامه می‌آید بخشی از مهم‌ترین نظرات فعالان سیاسی، حزبی و نمایندگان مجلس درباره فساد گسترده صندوق ذخیره فرهنگیان است:

  ادامه مطلب ...

درخواست شاکیان پرونده «سعید طوسی» از ریاست قوه قضائیه

شاکیان در این نامه ضمن اعلام برائت از رسانه‎های بیگانه و فضاسازی دشمنان نظام اسلامی و قرآن به ویژه در فضای مجازی و با تأکید بر اینکه پشت پرده این رفتارها صرفا ضربه زدن به ساحت قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‌اند. درخواست شاکیان پرونده «سعید طوسی» از ریاست قوه قضائیه

خبرگزاری قران (ایکنا) امروز جمعه نوشت: براساس اعلام یک منبع آگاه، جمعی از شاکیان پرونده سعید طوسی، در حال تهیه نامه‎ای خطاب به رئیس قوه قضائیه هستند که در آن ضمن اعلام برائت از رسانه‎های معاند، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‎اند. سعید طوسی یک قاری و مدرس مشهور قرآن است.

به گزارش عصرایران، خبرگزاری قرآن (ایکنا) اضافه کرد: گفته می‎شود شاکیان در این نامه ضمن اعلام برائت از رسانه‎های بیگانه و فضاسازی دشمنان نظام اسلامی و قرآن به ویژه در فضای مجازی و با تأکید بر اینکه پشت پرده این رفتارها صرفا ضربه زدن به ساحت قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‌اند.
 
ادامه مطلب ...

واکنش سعید طوسی به اتهام فساد,


آیا ماجرای سعید طوسی حقیقت دارد؟,جرم سعید طوسی قاری قرآن کشوری,پاسخ سعید طوسی به اتهام های اخیر,آیا شایعه فساد سعید طوسی صحت دارد؟,اتهام قاری قرآن سعید طوسی, پرونده سعید طوسی قاری قرآن,جریان سعید طوسی قاری قرآن ,جزئیات ماجرای سعید طوسی قاری قرآن ,ماجرای سعید طوسی قاری قرآن چیست؟,موضوع آقای طوسی قاری قرآن ,فساد سعید طوسی قاری قرآن واقعیت دارد؟,سعید طوسی ,

Image result for ‫سعید طوسی‬‎

پاسخ سعید طوسی قاری قرآن به جنجال‌سازی و اتهام فساد برخی رسانه‌ها:

سعید طوسی، قاری قرآن در پی جنجال‌سازی برخی رسانه‌ها در رسانه‌های مجازی پیامی را در اختیار خبرگزاری ایکنا گذاشت.

متن منتشر شده توسط سعید طوسی در پی جنجال‌سازی و اتهام فساد برخی رسانه‌ها:

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

ادامه مطلب ...