اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام
اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام

شانس احمدی‌نژاد در انتخابات 96 صددرصد است/ هیچ کس در پاک‌دستی به او نمی‌رسد

روح الله حسینیان می‌گوید اگر شخص احمدی نژاد تخلفات مالی داشت تا حالا پوست از سرش کنده بودند.
صراط: روح الله حسینیان عضو شاخص جبهه پایداری می‌گوید تعداد نمایندگان راه یافته از طیف متبوعش به مجلس دهم در شرایطی که برخی محافظه‌کارهای اصولگرا هم رای نیاوردند، «غنیمت» است.
 
ادامه مطلب ...

سیمای ظاهری حضرت مهدی(عج) چگونه است؟

پیامبر(ص) فرمود: مهدی مردی است از فرزندان من، چهره او مانند ماهِ درخشان است، رنگ او رنگ عربی است و اندام او اسرائیلی.
به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیدار با پسر فاطمه(س) و حضور امام زمان(عج) را درک کردن، شاید بزرگترین آرزوی بسیاری از ما شیعیان باشد، اما اگر روزی رسید که ما لیاقت لحظه‌ای ملاقات با امام قائم(ع) را پیدا کردیم، ظاهر و اوصاف جسمانی موعودمان چگونه خواهد بود؟

در ادامه این گزارش تعدادی از احادیث و روایات پیرامون شکل ظاهری امام زمان(عج) از منابع مختلف شیعه و سنی ذکر می‌شود:

مسند ابویعلی از پیامبر(ص) نقل می‌کند: «از میان اهل بیتم کسی در این امت قیام خواهد کرد که پیشانی‌اش بلند است و بینی اش برجستگی دارد. او عدالت را در زمین می‌گسترد، چنان که از جفا و بیداد آکنده شده است.»
 
ادامه مطلب ...

آقای روحانی می‌شود دیگر از کلمه برجام استفاده نکنید؟/ مردم خسته شده‌اند

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان در آستانه سفر رئیس جمهور به این استان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: آقای روحانی می‌شود دیگر از کلمه برجام استفاده نکنید مردم خسته شده‌اند از شعارهایی که فقط تکه کاغذی بیش نیست.

http://media.snn.ir/original/1395/02/20/IMG11580309.jpg


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در آستانه سفر رئیس جمهور به استان کرمان، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان بیانیه دانشجویی صادر کردند.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

 

ادامه مطلب ...

کابینه روحانی پرخرج‌ترین دولت بعد از انقلاب شد/ روحانی دو برابر احمدی‌نژاد خرج کرده است

دولت تدبیر و امید با افزایش ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی پرداخت‌ها از خزانه‌داری کل کشور هزینه جاری خود را به ۲۰۴ هزار میلیارد تومان افزایش داد.

به گزارش عمارنامه، دولت روحانی نشان داده که علاقه خاصی به خرج کردن دارد. در 1100 روز گذشته که دولت تدبیر و امید زمام امور اجرایی کشور را به دست گرفته، میزان پرداخت‌های خزانه‌داری کل کشور به طور سرسام آوری افزایش پیدا کرده به طوری که در سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سابقه نداشته است.

افزایش هزینه‌های جاری دولت در این سه سال در شرایطی اتفاق افتاده که رئیس جمهور در ابتدای روی کار آمدن دولت مدعی تحویل گرفتن خزانه خالی از دولت قبل شده بود و سایر دولتمردان هم در طول مدت حضور خود در قوه مجریه بارها از کمبود منابع گله کرده بودند.

 

ادامه مطلب ...

بدون درک سپاه، درک ایران ناممکن است

نشریه آمریکایی در گزارشی نوشت: سپاه که مهمترین عامل بازدارنده راهبردی ایران یعنی «برنامه‌های موشکی» را در اختیار دارد، نفوذ غرب را شدیدترین چالش می‌داند.

http://media.snn.ir/original/1395/02/29/IMG09184087.jpg

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه آمریکایی «وکس» در گزارشی نوشت: 6 مورد وجود دارد که درباره نیروی قدرتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران باید دانسته شود. سپاه پاسداران ایران نیرویی است که از لحاظ امنیتی و نظامی مسئولیت حفظ نظام را بر عهده دارد و بدون درک سپاه، درک ایران ناممکن است.

  

ادامه مطلب ...

گفت‌وگو با حسین قاسمی، پدر پاسدار شهید قاسم قاسمی

پسرم شهید مدافع وطن شد، دامادم شهید مدافع حرم
در همکلامی و هم‌صحبتی با خانواده شهید قاسم قاسمی با خانواده‌ای انقلابی آشنا می‌شویم که خط جهاد در آن موروثی است.
پسرم شهید مدافع وطن شد دامادم شهید مدافع حرم به گزارش مشرق،در همکلامی و هم‌صحبتی با خانواده شهید قاسم قاسمی با خانواده‌ای انقلابی آشنا می‌شویم که خط جهاد در آن موروثی است. با پدر شهیدی گفت و گو می‌کنیم که در دوران دفاع مقدس مجاهدت‌ها آفرید و بعدها فرزندش شهید مدافع وطن شد. چنانچه داماد خانواده نیز شهید مدافع حرم است. آنچه در پی می‌آید روایتی است از شهید قاسم قاسمی از شهدای مبارزه با گروهک‌های ضد انقلاب در همکلامی با پدرش حسین قاسمی.

ابتدا خودتان رامعرفی کنید. گویا شما هم در دفاع مقدس به عنوان رزمنده حضور داشتید؟
من بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان فراشبند از توابع استان فارس هستم. همسرم رباب عالیشوندی هم خانه‌دار هستند. من پنج دختر و سه پسر داشتم که فرزند شهیدم قاسم چهارمین فرزند خانواده و متولد 31 شهریور ماه سال 1363 است. من نیز سعادت داشتم تا در دوران دفاع مقدس مدتی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشته باشم.

پس خانواده شما با مفهوم ایثار و شهادت آشنا بود. قاسم چطور خودش را به جمع شهدا رساند؟
قاسم بارها و بارها پای روایات و خاطرات من از دوران حضورم در دفاع مقدس می‌نشست. خاطراتی که عشق و علاقه او را به جهاد در راه خدا بیشتر می‌کرد. بی‌شک در آن ایام به نبودن‌هایش در جنگ و جبهه حسرت می‌برد. اما در نهایت او خودش را به خیل مدافعان وطن و مدافعان اسلام رساند.
 
ادامه مطلب ...

تاملی بر سخنان سیدحسن خمینی در دیدار با سینماگران و اشتباهی جبران ناپذیر

می‌دانید با انتخاب آفریده به دبیری جشنواره «روح‌الله» چه ظلم بزرگی به حضرت امام(ره) کرده‌اید؟/ آیا فیلم شنیع «یک خانواده محترم» را دیده‌اید؟
محمد آفریده
جناب سید حسن خمینی شما نمی دانید با انتخاب محمدآفریده به عنوان دبیر جشنواره چه بر سر امام خمینی (ره) و گفتمان ایشان آورده اید. میدانیم به آقای رفسنجانی ارادت دارید، حداقل به شیوه ایشان عمل کنید.
 
ادامه مطلب ...

فشار برای تغییر در کابینه قبل از انتخابات ریاست جمهوری/ 4 وزیر و یک معاون در لیست اخراج

در لیست احتمالی برای تغییر، نام ۴ وزیر بیش از سایرین خودنمایی می‌کند البته نام یک معاون رئیس‌جمهور و رئیس دفتر روحانی و یک رئیس سازمان هم در این لیست به چشم می‌خورد.
از مدت ها قبل اصلاح طلبان فشار برای تغییرات در کابینه روحانی را آغاز کرده اند.

به گزارش صراط، یکی از دلایل این فشارها، عدم توفیق دولت به ویژه در عمل به وعده های اقتصادی خود بوده و به نظر می رسد با توجه به نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری 96، این فشارها رنگ و بوی انتخاباتی نیز به خود گرفته است.
 
ادامه مطلب ...

مروری بر سخنانی که حسن روحانی بر علیه فرمایشات رهبری گفت

اگرچه تمایل مردم بر این است که میان مسئولان نظام هیچ گونه تقابلی وجود نداشته باشد و موارد شبهه بر انگیز را نیز به گونه‌ای تفسیر نمایند که چنین تعبیری از آن خارج نشود، با این وجود بررسی کارنامه سه ساله روحانی در دولت یازدهم شامل مواردی است که نشان می دهد، مساله القای فضای دو قطبی منحصرا بر ساخته رسانه‌های غربی نیست بلکه ریشه اصلی آن بر آمده از رویه و اظهارات دولت یازدهم به خصوص شخص رئیس دولت بوده است.

آقای رئیس جمهور باز هم می‌گوید «نوار» است؟/ القای «فضای دوقطبی» ساخته رسانه‌های غربی یا رویه دولت یازدهم؟

اگرچه تمایل مردم بر این است که میان مسئولان نظام هیچ گونه تقابلی وجود نداشته باشد و موارد شبهه بر انگیز را نیز به گونه‌ای تفسیر نمایند که چنین تعبیری از آن خارج نشود، با این وجود بررسی کارنامه سه ساله روحانی در دولت یازدهم شامل مواردی است که نشان می دهد، مساله القای فضای دو قطبی منحصرا بر ساخته رسانه‌های غربی نیست بلکه ریشه اصلی آن بر آمده از رویه و اظهارات دولت یازدهم به خصوص شخص رئیس دولت بوده است.

گروه سیاسی-رجانیوز: هفته گذشته حسن روحانی در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به ضرورت وحدت، اتحاد، یکپارچگی و هماهنگی در کشور مدعی شد که ایجاد فضای دو قطبی و القای تقابل میان مسئولان کشور امری برساخته از رسانه های بیگانه و دشمن است!

  

ادامه مطلب ...

حکایت پدر و دختری که نظام را ظالم می‌دانند؛

تو دهنی فائزه هاشمی به پاسخ پدرش درباره دیدار با سران بهاییت + فیلم
در پی انتشار خبر دیدار فائزه هاشمی با چند نفر از عناصر فرقه ضاله بهاییت، رسانه‌ها از قول پدرش آوردند که «فائزه اشتباه بزرگی کرده است». اما دختر آقای هاشمی در گفتگو با یورونیوز تصریح کرد که نه تنها اقدامش اشتباه نبوده و از آن پشیمان نیست، بلکه نظام به بهاییان ظلم کرده است.
گروه سیاسی مشرق - "من مایلم نوشته‌های را که به چاپ نرسیده مخصوصاً فیش‌های کلید قرآن توسط افراد صالحی آماده چاپ و نشر گردد. اگر دوستانم این آرزوی من را برآورند ممنونم و ان‌شاءالله در اجر آن شریک خواهند بود. لابد دوستانم در تربیت فرزندانم _ که مسئولیت تربیت آن‌ها را به خاطر کارهای عمومی نتوانسته‌ام به‌خوبی انجام دهم _ توجه مبذول خواهند نمود."[1]

تو دهنی فائزه هاشمی به پاسخ پدرش درباره دیدار با بهاییتگزاره فوق، قسمتی از وصیت‌نامه هاشمی رفسنجانی است، وی اعتراف می‌کند که نتوانسته در تربیت انقلاب و دینی فرزندان موفق باشد و علی‌القاعده به همسر خود نیز هیچ امیدی در تربیت فرزندان نداشته است، عدم اعتمادی که در سال‌ها بعد خود را نشان داد و مادر خانواده در لباس یک زورگیر و فتنه‌گر، به سربازان خیابانی دستور داد در صورت عدم رأی آوری میرحسین موسوی؛ به خیابان‌ها بریزند.

*******

پرده اول:

سناریو با انتشار یک عکس کلید خورد، دیدار فائزه هاشمی رفسنجانی با "فریبا کمال‌آبادی"، عضو ارشد بهاییت ایران که به‌تازگی بعد از 8 سال زندان به مرخصی آمده است.

قشر مذهبی و متشرع جامعه اعم از اصلاح‌طلب، اعتدالی و اصولگرا نسبت به تابوشکنی و خط‌شکنی دختر روحانی سرشناس جمهوری اسلامی ایران منزجر شدند؛ البته فائزه از قبل اعلام کرده که با این طیف قرابت و رفاقت دارد و به‌نوعی مسیر آینده را مشخص کرده بود.

وی بعد از اتمام محکومیت خود می‌گوید: زندان تجربه بسیار خوبی بود چراکه با زنان و مردان بزرگ ایرانی، بهایی‌ها، اعضای مجاهدین خلق، اصلاح‌طلبان و کسانی آشنا شدم که برای باورهایشان مبارزه می‌کنند.

  ادامه مطلب ...

واکنش علما به انحراف فائزه

گروه سیاسی: دیدار فائزه هاشمی‌رفسنجانی با یکی از اعضای ارشد فرقه بهاییت، در افکار عمومی انتقاداتی را نسبت به عملکرد خانواده هاشمی‌رفسنجانی به دنبال داشته است. دختر حجت‌الاسلام هاشمی‌رفسنجانی هفته گذشته به دیدار فریبا کمال‌آبادی یکی از 7 عضو شورای رهبری بهاییان در ایران رفت.
 
ادامه مطلب ...

روحانی در سخنرانی، وعده تحقق اقتصاد مقاومتی و در عمل، خوی اشرافی‌گری تزریق می‌کند

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تربیت مدرس گفت:  سوال از رئیس جمهور این است که دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟ در سخنرانی وعده تحقق اقتصاد مقاومتی و در عمل تزریق خوی اشرافیگری در جامعه و تاراج حق مردم ستمدیده و نیازمند جامعه به سود یقه سفیدها می‌دهید.http://media.snn.ir/original/1395/02/16/IMG13545690.jpg

 
ادامه مطلب ...

مملکت وهابی توسط حضرت مهدی(عج) بزودی سقوط خواهد کرد

«سعادة یازجی» متفکر و پژوهشگر مسیحی تصریح کرد: وهابیها نماد شیطان بر روی زمین هستند و حضرت مهدی (عج الله تعالی فرجه الشریف) ضامن نجات مظلومان از دست تکفیریهاست.
به گزارش«شیعه نیوز»، «سعاده یازجی» پژوهشگر و متفکر مسیحی در حاشیه نمایشگاه عکس «رژیم عربستان سعودی تررویسم است» -که پنج شنبه گذشته در دمشق برگزار شد- اظهار داشت: مهم ترین وظیفه ما در جهت مقابله با تکفیر و تروریسم، اتحاد و تعمق و تفحص علمی در کتابهای مقدس قران کریم و انجیل است.
یازجی ضمن اشاره به تحریف کتاب «تورات» از سوی صهیونیستها گفت: ملتهای مسلمان و مسیحی باید با همدیگر علیه گسترش موج وهابی – صهیونیستی متحد شوند تا بتوانند خود را از چنگال تحرکات خبیثانه اشان برهانند.

این متفکر و پژوهشگر مسیحی، ضمن تشبیه عملکرد وحشیانه آل سعود به اعمال ابلیس، اظهار داشت: وهابیون نماد شیطان بر روی زمین هستند.

یازجی در پایان گفت: در برابر جنایات وهابیهای آل سعود، مقاومت را پیشه خود می کنیم، و ظهور حضرت مهدی (عج الله تعالی فرجه الشریف) بزودی، انتقام مظلومان را از تکفیریهای وهابی به ارمغان خواهد آورد.

کمک دو میلیاردی دولت به نامزد و نماینده اصلاح طلب در انتخابات!

دکتر قدیری ابیانه صبح 22 اردیبهشت با حضور در سازمان بازرسی کل کشور مستندات مربوط به تخلف دولت در اختصاص غیرقانونی دو میلیارد تومانی به نامزد و نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی را ارائه نمود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598 ، کانال تلگرامی دکتر قدیری ابیانه با اعلام خبر کمک دو میلیارد تومانی دولت به نامزد و نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی نوشت: دکتر قدیری ابیانه صبح امروز 22 اردیبهشت با حضور در سازمان بازرسی کل کشور مستندات مربوط به تخلف دولت در اختصاص غیرقانونی دو میلیارد تومانی به نامزد و نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی را ارائه نمود.

لازم به ذکر است چندی پیش نیز حداد عادل از ارائه اسنادی مبنی بر دخالت دولت در انتخابات سخن گفته بود.

اعتراضات گسترده کشاورزان جنوبی تجمع پیازکاران جیرفتی مقابل فرمانداری/

پیازکاران با "فرش پیاز" به استقبال روحانی آمدند! +تصاویر

همزمان با سخنرانی روحانی در کرمان پیازکاران جیرفتی مقابل فرمانداری تحصن کرده و خیابان مقابل فرمانداری را با پیاز مفرش کردند.
به گزارش پایگاه 598، همزمان با سخنرانی روحانی در کرمان پیازکاران جیرفتی مقابل فرمانداری تحصن کرده و خیابان مقابل فرمانداری را با پیاز مفرش کردند. محور مواصلاتی جیرفت کهنوج و بلوک به فاریاب در پی اعتراض کشاورزان گوجه کار مسدود شد.


 
ادامه مطلب ...