اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام
اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام

فتنه اکبر در راه است:

پیام سرلشکر فیروزآبادی خطاب به ملت ایران: "شورا"، حیله جدید امامت فتنه در نمازجمعه برای شکستن استحکام وحدت در برابر آمریکاست

پیام سرلشکر فیروزآبادی خطاب به ملت ایران:
هیچگاه شورا نیابت ولایت امر و مسئولیت اجرای حکم ولایت فقیه را نمی‌تواند برعهده بگیرد
"خیبرآنلاین" - سردار سرلشکر سیئ حسن فیروزآبادی، در واکنش به برخی شبهات ایجادشده درباره ولایت فقیه و شورایی‌ شدن رهبری خطاب به ملت ایران پیامی را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، متن پیام این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بدین شرح است:

پیام سرلشکر فیروزآبادی خطاب به ملت ایران:
 
ادامه مطلب ...

آیت‌الله موحدی کرمانی، خطیب جمعه موقت تهران:

پوتین مجذوب رهبر بود / اینگونه نباشد که مسئولان بگویند تصمیم گرفتیم، و مردم باید بگویند چشم / مردم باید از حالا در شناسایی نامزدهای محتمل، فعال باشند / هردو مجلس مهم است اما خبرگان مهم‌تر / غربی‌ها می‌خواهند نفوذی به وجود آورند

"خیبرآنلاین" - خطیب موقت نمازجمعه تهران با بیان اینکه نفوذ دشمن در مسئولان فاجعه به بار خواهد آورد، گفت: آمریکا کلیددار نفوذ دشمن در ایران است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "خیبرآنلاین"، آیـت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب موقت نمازجمعه تهران در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اظهار داشت: هنگامی که تصمیمی گرفته می‌شود باید برمبنای انصاف و عدالت باشد.


وی افزود: نمایندگان مجلس وقتی بگویند می‌نشینیم و در مورد طرح یا لایحه تصمیم می‌گیریم و به صورت قانون درآمده و شورای نگهبان هم آن را تأیید کرده است این قانون باید انجام شود.

امام جمعه تهران همچنین تصریح کرد: چنانچه این تصمیم و قانون به دور از توان مردم باشد غلط است اما اگر بررسی کردند و توان، مصلحت و رضای خدا و مردم را در نظر گرفتند و اگر این قانون برپایه مصلحت تصویب شده باشد هرچه دولت و مجلس تصمیم گرفته باشند صحیح بوده و باید انجام شود.
 
ادامه مطلب ...

رییس قرارگاه عمار: وای به حال مجلس خبرگان اگر دست فراری‌های از جهاد بیفتد


"خیبرآنلاین" - رییس قرارگاه عمار در واکنش به خبر اعلام آمادگی چند نفر طی روزهای اخیر برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان، از افرادی که در زمان دفاع مقدس شرایط حضور در جبهه ها را داشتند اما به خاطر حضور در کانون حکومت، از جهاد سر باز زدند، شدیدا انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب روز شنبه 21 آذرماه در خلال سخنرانی اش در یکی از هیات های مذهبی تهران، با اشاره مقام عصمت ائمه معصومین(ع)، گفت: امیرالمومنین، امام علی(ع) و امام رضا(ع) به واسطه عصمت و مقام ولایت و امامتی که داشتند، در جایگاه رفیع خود قرار دارند اما این مساله دلیلی نمی شود تا بخواهیم اطرافیان آنان را با هر نوع گرایش و رفتاری، تنها به واسطه اینکه منتسب به آن بزرگواران بودند، در دایره قدرت و عصمت قرار دهیم.
رییس قرارگاه عمار در ادامه سخنانش به اخباری که طی چند روز اخیر مبنی بر احتمال کاندیداتوری چند چهره خاص جهت حضور در انتخابات مجلس خبرگان سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: وای به حال مجلس خبرگان اگر دست کسانی بیفتد که در زمان جنگ می توانستند به جبهه بروند ولی به خاطر بودن در کانون حکومت، خود را مبرا دانستند.
وی، اشرافیگری این افراد را موجب برخی خرابی ها در جامعه امروز دانست و از مردم خواست در انتخابات پیش رو، با هوشیاری و دقت بیشتری صحنه را رصد نمایند.

لازم به ذکر است طی روزهای گذشته اعلام کاندیداتوری چند چهره جوان و کهنسال در انتخابات خبرگان که قرار است هفتم اسفندماه سال جاری برگزار شود، خبرساز شده است. این افراد بیشترین اعتبار خود را از وابستگی نسبی و سببی به بزرگان انقلاب دارند.

آیا "ترکیه و ناتو" در 7 روز روسیه را اشغال می‌کنند؟ آمار و نقشه

اخیرا اردوغان ادعایی را مطرح کرده که جای تامل عمیق دارد.
به گزارش  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تنش های  بین ترکیه و روسیه از لفاظی وارد  فاز تهدید نظامی  شده و "مسکو و آنکارا"  یکدیگر را تهدید به اقدام نظامی می‌کنند.
چند هفته پیش و با سرنگونی جنگنده سوخو نیروی هوایی ارتش فدراسیون روسیه مواضع بسیار تندی توسط طرف روسی اتخاذ شد و  "آنکارا" تذکر شدید اللحنی را دریافت کرد.  اخیرا  "رجب طیب اردوغان " رئیس جمهور ترکیه درباره مواضع مقامات روسی اظهار داشت: ما و همپیمانانمان در پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) می‌توانیم در 7 روز  روسیه را اشغال کنیم.
**بازخوانی اظهارات "اردوغان"
در روزهای اخیر گزارشی در بسیاری از پایگاه های اینترنتی منتشر شده که حاکی از اظهارات تند و تهدید آمیز مقامات دولت ترکیه خطاب به روسیه است. در این گزارش به نقل از  "رجب طیب اردوغان"، رئیس جمهور ترکیه آمده است: «از زمان سرنگونی جنگنده  "سوخو 24 "  روسیه، این کشور از هر فرصت قابل تصور برای تضعیف ترکیه استفاده کرده و  قطعا دولت ترکیه در مقابل این تحرکات بسیار حساب شده و دقیق عمل کرده و خود را دولتی با تجربه نشان داده ؛  اما صبر ما نیز حدی دارد و ما هراسی نسبت به رویارویی با اقدامات روسیه نداریم."
 در ادامه این گزارش به نقل از رئیس جمهور ترکیه آمده است: "ما تا کنون برای بازگرداندن روابط به حالت عادی، برخوردی بسیار معتدل داشته ایم؛ اما در صورت نیاز، به شما اطمینان می دهم که می توانیم با کمک ناتو و متحدان منطقه‌ای‌مان در کمتر از هفت روز، روسیه را اشغال کنیم."
 مجری یک برنامه خبری انگلیسی زبان، ضمن انعکاس این گزارش و نسبت دادن این اظهارت به وزیر امور خارجه ترکیه، عنوان می کند: "تصویر چنین ادعایی هم بسیار بعید به نظر می رسد؛ تنها با مقایسه وسعت و گستره نیروها و تجهیزات نظامی روسیه در مقابل ترکیه، چنین مسئله‌ای غیر ممکن به نظر می‌آید".
  ادامه مطلب ...

دعوت تشکل های نخبگانی حوزوی از 36 نفر از علما و فضلای برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان + اسامی اساتید

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: از سوی دیگر علمای عامل همواره اهل تواضع و کتوم بودن بوده‌اند به همین دلیل جمعی از اساتید و طلاب که در قالب گروههای مختلف تبلیغی مشغول کار هستند تصمیم گرفتند خدمت جمعی از حضرات و اعزه که به علم و تقوا و بصیرت و دفاع از نظام اشتهار دارند رسیده و از ایشان در خواست کنند تا برای حفظ جایگاه و تقویت مجلس خبرگان در انتخابات ثبت نام کنند.
به گزارش سرویس اندیشه دینی پایگاه 598، دوازده  گروه طلبگی شامل اساتید و طلاب حوزه علمیه تهران با ارسال درخواستهایی به جمعی از آیات عظام و فضلای به نام حوزه از ایشان در خواست کردند برای ورود به عرصه انتخابات مجلس خبرگان اعلام حضور کنند.

مجلس خبرگان از ابتدای انقلاب مجلس فقاهت و علمیت و تقوا و بصیرت بوده است و بزرگان و فحول علما بر کرسی‌های این مجلس تکیه زده‌اند. دلیل این امر هم جایگاه رفیع ولی فقیه در نظام اسلامی است و به تناسب همین رفعت مقام مجلسی که قرار است پشتوانه ولی فقیه باشد باید شان مناسب داشته باشد. 

متاسفانه برخی جریانات و افراد سیاسی عامدانه یا غافلانه بدون در نظر گرفتن این جایگاه بلند، مجلس خبرگان و انتخابات آن را نیز با همان نگاه سطح نازل سیاسی خود می‌بینند. چنین رفتارهایی پیشتر در انتخاب روسای مجلس خبرگان بعد از رحلت آیت الله العظمی مشکینی(ره) نیز دیده شد. مع الاسف برخی افراد نیز با مواضع عجیب خود بر تنور سیاست بازان می‌دمند.
 
ادامه مطلب ...

حمله خمپاره‌ای به مرقد امام حسن عسکری(ع) + فیلم

برخی رسانه‌ها و منابع خبری، اخبار تأیید نشده‌ای از اصابت یک خمپاره به نزدیکی حرم امامین عسکریین(ع) در سامرا خبر داده‌اند.
حمله خمپاره‌ای به مرقد امام حسن عسکری(ع) + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، برخی رسانه‌ها و منابع خبری، اخبار تأیید نشده‌ای از اصابت یک خمپاره به نزدیکی حرم امامین عسکریین(ع) در سامرا خبر داده‌اند.



دانلود با لینک مستقیم
حجم فایل : 4.60 مگابایت
نوع فایل : mp4

مردن

بسیاری چه دیر می‌میرند و اندکی چه زود!

اما «بهنگام بمیر!» آموزه‌ای است هنوز با طنینی ناآشنا.بهنگام بمیر!


زرتشت چنین می آموزانَد.


به راستی آنکه به‌هنگام نمی زید، چه گونه به‌هنگام تواند مُرد؟ 

چه رابطه ای بین ائتلاف جدید و اختلافات داخل آل سعود وجود دارد

به نظر می رسد، ائتلافی که محمد بن سلمان مدعی تشکیل آن شده، بیش از آنکه درصدد مبارزه با تروریسم باشد، از بلند پروازی های وزیر دفاع و جانشین ولی عهد عربستان نشات می گیرد که تلاش دارد، از خود چهره ای بارز و شخصیتی راهبر و رهبر در مبارزه با تروریسم ارائه دهد و زمینه تحقق اهداف سلطه جویانه خود را فراهم کند و رضایت خاطر کشورهای غربی را به دست آورد که این روزها تروریسم به بلای جان آنها تبدیل شده است.
بالطبع هدف اصلی محمد بن سلمان از تمام این اقدامات در موضع ضعف قرار دادن مهمترین رقیب خود در تکیه زدن بر مسند پادشاهی عربستان یعنی شاهزاده «محمد بن نایف»، ولی عهد سعودی است که از نگاه غرب وی حرف اول را در عرصه مبارزه با تروریسم در کشور عربستان می زند و پیشینه طلایی در این پرونده دارد.

در این ارتباط «مجتهد»، فعال توئیتری عربستانی که به افشا کننده خفایای خاندان سعودی معروف است، درپی کنفرانس محمد بن سلمان در صفحه توئیتر خود نوشت که «دلیل این اقدام محمد بن سلمان خشم و نارضایتی وی از نگاه غرب به محمد بن نایف و به شمار آوردن وی به عنوان قهرمان مبارزه با تروریسم و بالطبع شایستگی وی در رسیدن به قدرت است».

ائتلاف نمایشی برای مقابله با ایران و روسیه/ طرح غرب برای جایگزین داعش چیست/ پشت پرده حمایت آمریکا از نیروی 100هزار نفری در منطقه/ آماده انتشار فوری

مجتهد ادامه می دهد: محمد بن سلمان تلاش دارد، با این ائتلاف به غرب بگوید، اگر محمد بن نایف بر تروریسم در عربستان فائق آمد، من بر تروریسم در سراسر جهان اسلام غلبه خواهم کرد.
مجتهد افزود: محمد بن سلمان تاکنون توانسته قدرت محمد بن نایف را محدود و دست وی را از همه جا کوتاه کند، به جز پرونده امنیت که به دلیل حمایت آمریکا از بن نایف نتوانسته آن را از وی بگیرد. بنابراین تنها راه گرفتن این پرونده از دست محمد بن نایف را در تشکیل این ائتلاف ملاحظه کرد.

 

ادامه مطلب ...

تصاویر ماندگار اربعین کربلا از نگاه عکاسان آن

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ زیارت اربعین حسینی شاهد پوشش خبری گسترده از سوی رسانه‌های دیداری و نوشتاری داخلی و خارجی بود. در مسیر پیاده روی اربعین هزاران عکس گرفته شد و هزارات مقاله و فیلم مستند از این مسیر تهیه و منتشر گردید اما برخی از تصاویر گرفته شده توسط عکاسان تاثیر خاصی بر روی آنها داشته و در خاطره‌هایشان ماندگار شده است.
 
ادامه مطلب ...

تجهیزات زرهی روسیه در راه عراق + عکس

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ روسیه تانک های T-72 و BMP-1 خود را که از پیشرفته ترین تانک های حال حاضر جهان به شمار می آیند، در پی درخواست دولت عراق و در راستای مبارزه با تروریسک و به خصوص گروه تروریستی داعش، به این کشور ارسال کرد.

تانک T-72 در اصل پیش از جنگ جهانی دوم ساخته و نقش به سزایی در جنگ جهانی دوم ایفاء نمود.

این تانک در ابتدا مجهز به توپ ۱۲۵ میلیمتری بود که بعدها و در سال ۱۹۷۰ میلادی به توپ ۱۷۵ میلیمتری تجهیز شد که قدرت تخریب بالایی به این تانک داده است.

تانک BMP-1 هم از تانکهای پیشرفته دنیا محسوب می شود که قدرت مانور بسیار بالایی دارد.

این تانک بیشتر در جنگ های درون شهری و در پشتیبانی از پیاده نظام به کار برده می شود و توانایی حمل و شلیک انواع صلاح های شیمیایی، بیولوژیک و اتمی را دارد.


 
ادامه مطلب ...

آیا هاشمی رفسنجانی سرنوشت منتظری را پیدا خواهد کرد؟

یادداشت محمدکاظم انبارلویی:
Image result for ‫محمدکاظم انبارلویی‬‎
آقای هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با ایلنا بحث "نظارت" خبرگان بر نهادهای زیر نظر رهبری را مطرح کرده‌اند؛ بی‌ آنکه مبنای این بحث را از نظرگاه قانون اساسی بیان نمایند. آیت‌الله صادق لاریجانی در نقدی مشفقانه در این باره گفته‌اند کار خبرگان تشخیص دارا بودن یا نبودن شرایط رهبری و تعیین رهبری برحسب آنچه در قانون اساسی آمده، می‌باشد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، متن یادداشت محمدکاظم انبارلویی با عنوان «شعور سیاسی مردم را نادیده نگیرید»، به شرح ذیل است: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اخیرا طی مصاحبه‌ای منتقدان خود را "کلاغ" نامیده و بدون آنکه اشاره‌ کند که چه گفته‌اند و در چه موضوعی سخن به میان آورده‌اند، آنها را مورد بی‌مهری قرار دادند.
مجموعه مصاحبه‌های وی به ویژه در خصوص انتخابات خبرگان نشان می‌دهد عده‌ای زیر چتر پاسخ به سؤالات تکراری در باب انتخابات آتی به ویژه خبرگان، در تدارک یک دو قطبی‌سازی کاذب بر اساس مدل "سرخابی" هستند. 
ادامه مطلب ...

خط امام خاطره و رویا نیست که هرکس هرطور خواست تحریف کند

به گزارش پایگاه 598، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان طی سخنانی در مجمع عالی بسیج در مشهد، با اشاره به تلاش های جریانهای معاند برای تحریف خط امام اظهار داشت: خط تحریف راه امام از ابتدا هم دنبال می‌شد ولی این روزها شدت بیشتری گرفته است و همینکه دشمن تحریف راه امام را هم از بیرون و هم از درون دنبال می‌کند نشاندهنده ماندگاری خط امام است.

وی با بیان اینکه خط امام خاطره و رویا نیست که هرکسی آن را هرطوری خواست تعریف و تحریف کند، گفت: این خط اصول مشخص و تعریف شده دارد.

شریعتمداری تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال تحریف محتواست غافل از اینکه خط امام تکثیر شده و این را به وضوح می‌شود دید.

  ادامه مطلب ...

زندان‌های زمینی داعش برای زنان +عکس

گروه تروریستی تکفیری داعش زنان زندانی را در شرایط بسیار بد و در زندان های زیرزمینی در بیابان های مناطق تحت سیطره خود نگهداری می کرد.
به گزارش پایگاه 598، گروه تروریستی داعش زنان ایزدی را در زندان های تنگ و تاریک و در زیر زمین محبوس کرده بود.

این زندان ها به حدی تنگ و تاریک بود که زنان توانایی حرکت و جابجایی را نداشته و مجبور بودند ساعت ها در یک محل تاریک سپری کنند.

علیرغم این شرایط، نقاشی ها و طراحی هایی از این زنان بر روی دیوار های این زندان ها بر جای مانده است.

در یکی از این نقاشی ها، خانه بزرگ، به همراه یک خودرو و درختان و حیواناتی بیرون از خانه به تصویر کشیده شده که نشان از آرزوهای بر باد رفته این زنان دارد.

پیش از این داعش در حمله به مناطق ایزدی نشین سوریه و عراق، مردان ایزدی را قتل عام و زنان وکودکان ایشان را به اسارت برد.

داعش زنان ایزدی را بیشتر به عنوان کنیز خرید و فروش می کرد و یا در راه جهاد نکاح از ایشان بهره برداری جنسی می نمود.

  ادامه مطلب ...

وضعیت جسمی شیخ ابراهیم زاکزاکی وخیم اعلام شد

به گزارش «شیعه نیوز»، در جریان حمله نیروهای ارتش به منزل رهبر شیعیان نیجریه، دو گلوله به شیخ ابراهیم زاکزاکی اصابت کرده و وضعیت جسمی وی وخیم اعلام شده است.

یکی از اهالی نیجریه به نقل از شیخ عبدالرحمن ابوبکر نماینده شیخ ابراهیم زاکزاکی رهبر شیعیان نیجریه در استان یولا این کشور به سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه گفت: وضعیت جسمی شیخ زاکزاکی وخیم است.

وی افزود: در جریان حمله نیروهای ارتش به منزل رهبر شیعیان نیجریه، دو گلوله به شیخ ابراهیم زاکزاکی اصابت کرده و وضعیت جسمی وی وخیم اعلام شده است.

این منبع خبری گفت: هنوز اطلاع دقیقی از مکان شیخ زاکزاکی در دست نیست و امیدواریم به زودی وضعیت ایشان معلوم شود.

یادآور می شود نیروهای ارتش نیجریه روزهای شنبه و یکشنبه در چند حمله به حسینیه بقیه الله و منزل شیخ زاکزاکی در شهر زاریا نیجریه، صدها تن از شیعیان این کشور را به شهادت رساندند.

عکس دردناک از شیخ زکزاکی پس از بازداشت/ او مجروح و در بیمارستان نظامی است


رهبر شیعیان نیجریه که ۲ روز پیش ارتش این کشور به منزل او حمله و صدها هوادار و فدایی او را کشت، اکنون در بیمارستان نظامی ایالت کادوناست.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جدیدترین اخبار رسیده از نیجریه حاکی از این است که «شیخ ابراهیم زکزاکی» رهبر شیعیان این کشور مجروح شده و در بازداشت ارتش این کشور است.


شیخ زکزکی زکزاکی نیجریه

  ادامه مطلب ...