اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام
اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام

آقای قالیباف لطفاً در مشاورانتان تجدید نظر کنید

آقای قالیباف لطفاً در مشاورانتان تجدید نظر کنید

مسعود شعربافچی زاده- رویش نیوز: محمد باقر قالیباف، شهردار کنونی تهران، در 2 دوره از انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا و شانس خود را برای رئیس جمهور شدن، امتحان کرده است، سال 84 و سال 92 و در هر دو دوره نتوانسته است پیروز کارزار انتخابات باشد. آنچه در هر 2 دوره جلب نظر می کرد، پیشتازی قالیباف در آغاز رقابت های انتخاباتی و به مرور افول درصد آرای وی در طول دوران تبلیغات بود. هم در سال 84 و هم بسیار محسوس تر در سال 92، قالیباف انتخابات را در هفته پایانی واگذار کرد. این مسئله نشان می دهد مشاوران رسانه ای و تبلیغاتی شهردار تهران یا بلد نیستند و یا به عمد قصد خراب کردن وی را دارند.

در ماجرای اخیر املاک نجومی نیز مجدداً شاهد یک اقدام عجولانه و نسنجیده توسط شهردار تهران هستیم. شکایت از یاشار سلطانی بخاطر منتشر کردن سندهای سازمان بازرسی. یاشار سلطانی اکنون نزدیک به یک ماه است که بخاطر شکایت شهردار و رئیس شورای شهر در زندان به سر می برد.

  ادامه مطلب ...

جاستا؛ پاداش ایران تروریست، مجازات عربستان بی‌گناه!

عبد الرحمن الراشد، نویسندۀ مشهور سعودی و رئیس پیشین شبکۀ العربیۀ عربستان، با انتشار مقاله ای در روزنامۀ الشرق الاوسط، قانون «عدالت علیه حامیان تروریسم» (جاستا) را پاداشی برای ایران «تروریست» (!) و مجازاتی برای عربستان «قربانی تروریسم» (!) توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، الراشد در مقاله ای با عنوان « پاداش ایران، مجازات عربستان»، در تفسیری مضحک، مدعی شد: «قانون عدالت علیه حامیان تروریسم (جاستا) که روز چهارشنبه از سوی کنگرۀ آمریکا رسمیت یافت و راه را برای مجازات عربستان به دلیل حمایت از حملات یازده سپتامبر2001 باز کرد، «پاداشی برای ایران است، کشوری که بزرگ ترین حامی تروریسم در جهان است. همچنان که این قانون، عربستان سعودی را که از اصلی ترین کشورهای فعال در زمینۀ مبارزه با تروریسم است، مجازات می کند».  ادامه مطلب ...

عزاداری صحیح راه مقابله با اسلام های تقلبی است؛


پیام تسلیت و توصیه های مجمع جهانی اهل بیت (ع) به اعضا و مرتبطین در آستانه محرم و صفر حسینی

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ در آستانه محرم و صفر حسینی، مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پیامی به اعضا و مرتبطین توصیه هایی ارائه نمود.

در این پیام آمده است: جریان کربلا مطابق با ندای فطرت همیشه تابنده،  تا ابد زنده می ماند و اهتمام ورزیدن به این که نام و فرهنگ حسین‌بن‌علی(سلام الله علیهما) را احیا کنیم، عبادت است.
 

ادامه مطلب ...

قتل‌عام اعضای یک خانواده یمنی در حمله جنگنده‌های سعودی/ یک زن باردار در بین شهدا + تصاویر

در ادامه جنایات وحشیانه ارتش سعودی علیه مردم یمن جنگنده های متجاوز این کشور با حمله به منطقه ای در اطراف شهر صعده اعضای یک خانواده را به خاک و خون کشیدند.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در حملۀ جنگنده‎های سعودی به یک منزل مسکونی در منطقه المیفاع در استان صعده در شمال‌ غرب یمن، ۱۰ تن شهید و ۸ نفر زخمی شد.

جنگنده‌های سعودی در این حمله وحشیانه منزل «حسین سعید» شهروند یمنی را هدف قرار داده‌اند که منجر به شهادت ۱۰ تن از اعضای خانواده وی شده است.

در بین شهدا و مجروحان چند زن و کودک دیده می‌شوند که یکی از زنان به شهادت رسیده باردار بوده است.

جنگنده های ائتلاف سعودی هفته گذشته نیز با بمباران مناطق مسکونی یمن در شهر إب ۸ عضو یک خانواده را قتل عام کردند.
  ادامه مطلب ...

نامه احمدی‌نژاد خطاب به مقام معظم رهبری؛

دکتر احمدی نژاد با ارسال نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کرد که در عمل به منویات معظم له، برنامه ای برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی سال آینده ندارند.

 برنامه‌ای برای حضوردررقابت‌های انتخاباتی سال96ندارم



متن کامل این نامه به شرح زیر است :
 

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)
رهبر معظم انقلاب اسلامی

 

ادامه مطلب ...

روایت رسایی از توصیه انتخاباتی به احمدی نژاد

برای هفته نامه 9دی از منابع موجه و موثق که بعضا از دوستداران و نزدیکان آقای احمدی نژاد نیز هستند، روشن شد که با توجه به شائبه و برداشت انتخاباتی بودن از سفرهای آقای احمدی نژاد و بهره برداری های تفرقه افکنانه ای که غرض ورزان با تلقی ایجاد شده از این سفرها صورت می دهند، ایشان به ترک این سفرها توصیه شده اند. همچنین بعد از استمزاج صورت گرفته در خصوص کیفیت پاسخ به نظرات عده ای برای حضور در انتخابات نیز به ایشان توصیه اکید شده که ورودشان در انتخابات به مصلحت نیست، بلکه اعلام آن نیز شایسته است.
 
ادامه مطلب ...