اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام
اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام

تشکر شیعیان عراق و اهالی کربلا را به حضرت آقا [مقام معظم رهبری ] برسانید

آیت الله مرتضی قزوینی از علمای بزرگ کربلا گفت: تشکر شیعیان عراق و اهالی کربلا را به حضرت آقا برسانید و به ایشان بگویید که: "شما میلیونها جان را در عراق و کربلا خریدید"...

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و هیأت همراه در سفر به عراق با «آیت الله سید مرتضی قزوینی» از علمای کربلای معلی و امام جماعت حرم امام حسین(ع) دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله قزوینی در این دیدار با سپاس ویژه از کمک های جمهوری اسلامی ایران به عراق برای جنگ با تروریست های تکفیری گفت: ما از رهبری و مقامات ایران متشکریم؛ زیرا نیروهای ما با کمک ایران و سلاح ایرانی توانستند شهرهای جنوبی را از دست این گرگها نجات دهند.

ایشان با تأکید بر حمایت های فراوان آل سعود و وهابیت از تروریست ها افزود: داعشی ها می‌خواستند از دو طرف به کربلا حمله کنند؛ هم از راه "طریق برّی" و هم از "جرف الصخر". آنها اگر به کربلا می رسیدند همان جنایات فجیعی که وهابیون در دو بار هجوم به کربلا انجام دادند را تکرار می کردند؛ اما بحمدالله جمهوری اسلامی از ما دفاع کرد و جرف الصخر آزاد شد.

این دانشمند دینی بزرگ کربلا خطاب به آقای اختری تصریح کرد: از شما می خواهم که تشکر شیعیان عراق و اهالی کربلا را به حضرت آقا برسانید و به ایشان بگویید که: "شما میلیونها جان را در عراق و کربلا خریدید". این را بدون اغراق و تملق عرض می کنم.  

 آیت الله سید مرتضی قزوینی پس از فتوای جهاد آیت الله العظمی سیستانی لباس رزم پوشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد