اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام
اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام

وزارت خارجه عربستان: دو مامور خاطی به اشد مجازات می رسند

خلاصه

وزارت امور خارجه عربستان سعودی در جدیدترین نامه ای رسمی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جدهِ در خصوص تعرض دو مامور سعودی به دو نوجوان عمره گزار ایرانی اعلام کرد که این دو مامور به اشد مجازات خواهند رسید. 

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ وزارت امور خارجه عربستان سعودی در جدیدترین نامه ای رسمی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جدهِ در خصوص تعرض دو مامور سعودی به دو نوجوان عمره گزار ایرانی اعلام کرد که این دو مامور به اشد مجازات خواهند رسید.

وزارت امور خارجه عربستان سعودی (شعبه منطقه مکه مکرمه) در نامه ای رسمی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده در خصوص تخطی دو مأمور سعودی به دو نوجوان عمره گزار ایرانی اعلام کرد که این دو مامور به اشد مجازات خواهند رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در بخشی از این نامه آمده است: در خصوص تعرض دو تن از پلیس فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز جده (سالن حجاج) به دو جوان عمره گزار ایرانی، این وزارتخانه اعلام می‌کند که دستگاه‌های ذیربط این موضوع را به همراه متهمان، به منظور تکمیل اقدامات لازم، به هیات بازجویی و دادستانی ارجاع داده است.

در ادامه این نامه تصریح شده است: این وزارتخانه همچنین تاکید می‌کند که دستگاه‌های پادشاهی (عربستان) که مبنی بر شرع اسلام پایه گذاری شده اند، خود را مکلف به اعمال اشد مجازات نسبت به کسانی که محکوم شوند می‌داند و در این راستا کنسولگری ایران نسبت به حکم صادر در این خصوص مطلع خواهد شد.

شایان ذکر است در پی تعرض عجیب دو مأمور سعودی به دو نوجوان ایرانی، وازرت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، اعزام زائران به سفر عمره مفرده را متوقف کرد.

«علی جنتی» وزیر ارشاد ایران در آن زمان اعلام کرد: پس از مطالعات و بررسی‌های انجام شده، از روز 24 فروردین 1394 به سازمان حج دستور داده شد تا زمانی که این افراد مجرم (متجاوزان به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده) محاکمه بشوند و مورد مجازات قرار بگیرند، فعلا عمره متوقف می‌شود و پروازهای ایران تعلیق خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد