اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام
اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام

دلایل ظهور دارند ما را محاصره می‌کنند ...

دلایل ظهور دارند ما را محاصره می‌کنند ...

به گزارش خبرنگار فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، حجّت الاسلام علیرضا پناهیان در سلسله جلسات تاریخ تحلیلی اسلام که پنجشنبه شب ( 3 اردیبهشت) در هیئت شهدای گمنام(حسینیه شهدای قهرود) برگزار شد، با اشاره به حضور یکی از چهره های شاخص نیروهای مقاومت یمن در کشورمان گفت: یکی از سؤالاتی که جوانان در نشست های مختلف از وی پرسیده بودند در خصوص موشک های یمن و توان موشکی این کشور بود که ایشان معمولاً در پاسخ به آنها گفته بود مگر شما زمانی که انقلاب کردید موشک داشتید. شما حتّی در جنگ تحمیلی هم موشک نداشتید. ما توکلمان به خداست و خدا ما را کمک می کند.  

 

 وی ادامه داد: وقتی این سؤال به دفعات متعدد از ایشان پرسیده شده بود، وی از فردی که به نوعی میزبان ایشان هم بوده پرسیده بود چرا جوانان شما انقدر درباره موشک از ما سؤال می پرسند؛ ما با خدا کارها را پیش خواهیم برد. جالب اینکه وقتی این فرد، این موضوع را برای ما نقل می کرد، دوستانی که در جلسه حاضر بودند پرسیدند حالا واقعاً آنها موشک دارند یا نه!

 استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه بسیاری از اوقات، ما مذهبی ها در مقام عمل، به نوعی غیرمعنوی عمل می کنیم و برخی اوقات سکولار می شویم  افزود: ما و به نوعی خدا را فراموش می کنیم و خدا را در عرض وسائل دیگر در نظر می گیریم. ما واقعا باید باور کنیم که داشتن یا نداشتن موشک فرقی ندارد؛ واقعاً فرقی ندارد. خیلی عمیق تر از اینها باید خدا را باور کنیم؛ اگر اینگونه بودیم خیلی زودتر از اینها فرج حاصل می شد.

وی با بیان اینکه بیایید فضا را عوض کنیم و باور کنیم که دعا کارساز است نه موشک، اضافه کرد: باور کنیم کاری که با دعا می شود کرد با لشگر و نیروهای رزمنده نمی شود انجام داد. مخصوصا اینکه یک خبر مهمی که وجود دارد این است که شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان امسال، بنابر تقویم شب جمعه است. بسیاری از علائم دارند به ما می گویند که مقداری حواسمان را جمع کنیم. واقعا یک شب بنشینیم برنامه ریزی کنیم که اگر ظهور نزدیک است، من دارم چکار می کنم. واقعا اگر امسال، سال آینده بخواهد اتفاقی رخ دهد ما چکاره ایم. یک بار بنشینیم فکر کنیم و آمادگی مان را برای ظهور بررسی کنیم. برای این آمادگی نیز هیچ راهی جز دعا نداریم.

پناهیان ادامه داد: از هم اکنون برای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان که بناست در آسمان منادی ندا سر دهد و ما را برای ظهورآماده کند، خودمان را آماده کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد