اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام
اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام

رییس قرارگاه عمار: وای به حال مجلس خبرگان اگر دست فراری‌های از جهاد بیفتد


"خیبرآنلاین" - رییس قرارگاه عمار در واکنش به خبر اعلام آمادگی چند نفر طی روزهای اخیر برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان، از افرادی که در زمان دفاع مقدس شرایط حضور در جبهه ها را داشتند اما به خاطر حضور در کانون حکومت، از جهاد سر باز زدند، شدیدا انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب روز شنبه 21 آذرماه در خلال سخنرانی اش در یکی از هیات های مذهبی تهران، با اشاره مقام عصمت ائمه معصومین(ع)، گفت: امیرالمومنین، امام علی(ع) و امام رضا(ع) به واسطه عصمت و مقام ولایت و امامتی که داشتند، در جایگاه رفیع خود قرار دارند اما این مساله دلیلی نمی شود تا بخواهیم اطرافیان آنان را با هر نوع گرایش و رفتاری، تنها به واسطه اینکه منتسب به آن بزرگواران بودند، در دایره قدرت و عصمت قرار دهیم.
رییس قرارگاه عمار در ادامه سخنانش به اخباری که طی چند روز اخیر مبنی بر احتمال کاندیداتوری چند چهره خاص جهت حضور در انتخابات مجلس خبرگان سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: وای به حال مجلس خبرگان اگر دست کسانی بیفتد که در زمان جنگ می توانستند به جبهه بروند ولی به خاطر بودن در کانون حکومت، خود را مبرا دانستند.
وی، اشرافیگری این افراد را موجب برخی خرابی ها در جامعه امروز دانست و از مردم خواست در انتخابات پیش رو، با هوشیاری و دقت بیشتری صحنه را رصد نمایند.

لازم به ذکر است طی روزهای گذشته اعلام کاندیداتوری چند چهره جوان و کهنسال در انتخابات خبرگان که قرار است هفتم اسفندماه سال جاری برگزار شود، خبرساز شده است. این افراد بیشترین اعتبار خود را از وابستگی نسبی و سببی به بزرگان انقلاب دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد