اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام
اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام

روحانی در سخنرانی، وعده تحقق اقتصاد مقاومتی و در عمل، خوی اشرافی‌گری تزریق می‌کند

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تربیت مدرس گفت:  سوال از رئیس جمهور این است که دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟ در سخنرانی وعده تحقق اقتصاد مقاومتی و در عمل تزریق خوی اشرافیگری در جامعه و تاراج حق مردم ستمدیده و نیازمند جامعه به سود یقه سفیدها می‌دهید.http://media.snn.ir/original/1395/02/16/IMG13545690.jpg

  

 

علی سلطانی‌وش، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به پرداخت حقوق‌های نجومی به مدیران بیمه گفت: رسوایی مالی دولت یازدهم در جریان فیش‌های حقوقی بیمه مرکزی چیزی نیست که بشود از کنار آن به سادگی گذشت.

 

وی تصریح کرد: درحالی مردم با اینگونه مفاسد کلان مالی که در حقیقت گوشه‌ای از چندین مورد مشابه هست، مواجه می‌شوند که دولتی‌ها به راحتی در رسانه حاضر می‌شوند و می‌گویند روز دادن 45 هزار تومن به مردم برای ما روز عزاست و اگر مجبور نبودیم یارانه پرداخت نمی‌کردیم.

 

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه حال سؤال ما این است که چگونه پرداخت حقوق‌های چند ده میلیونی برای مدیرانتان روز عزا نیست، اما یارانه مردم مستضعف و نیازمند برای شما ناراحت کننده و عذاب آور است؟ اظهار داشت: در شرایطی که اکثریت کارگران و مردم از حقوق حتی زیر یک میلیونی برخوردارند، باید از رئیس جمهور پرسید پرداخت حقوق‌های نجومی و میلیونی از بیت‌المال به مدیران دولتی با چه مجوزی صورت می‌گیرد؟

 

وی افزود: این بود عدالت اقتصادی که وعده آن را قبل از انتخابات داده بودید؟ این بود مبارزه با فسادی که قولش را داده بودید در 100 روز به سرانجامی برسانید؛ اما اکنون بیش از 1000 روز می‌گذرد و روز به روز وضعیت ناگوارتر هم می شود؟

 

سلطانی ‌وش گفت: انتصاب قائم مقام همان شخص خاطی پس از استعفایش که خود نیز از دریافت کنندگان همان حقوق های نجومی است، چه پیامی دارد؟ جز این که این راه ادامه دارد و دولت چندان هم بدش نمی‌آید که برخی در دولت برای اینکه سرسپرده و مطیع باشند و اهداف دولت را پیگیری کنند، حقوق های آنچنانی داشته باشد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: سوال از رئیس جمهور این است که دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟ در سخنرانی وعده تحقق اقتصاد مقاومتی و در عمل تزریق خوی اشرافیگری در جامعه و تاراج حق مردم ستمدیده و نیازمند جامعه به سود یقه سفیدها می دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد