اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام
اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام

آقای روحانی می‌شود دیگر از کلمه برجام استفاده نکنید؟/ مردم خسته شده‌اند

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان در آستانه سفر رئیس جمهور به این استان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: آقای روحانی می‌شود دیگر از کلمه برجام استفاده نکنید مردم خسته شده‌اند از شعارهایی که فقط تکه کاغذی بیش نیست.

http://media.snn.ir/original/1395/02/20/IMG11580309.jpg


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در آستانه سفر رئیس جمهور به استان کرمان، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان بیانیه دانشجویی صادر کردند.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

  

سلام به ریاست محترم جمهوری اسلامی

 

آقای رئیس جمهور اکنون ک تقریبا سه سال از دوران دولت شما می گذرد، هیچ مشکل اقتصادی درکشور حل نشده است و قول ۱۰۰ روزه شما که گفتید تمامی مشکلات اقتصادی را حل می کنید به هیچ نتیجه ای نرسید و پس از آن به بهانه هایی که تنها راه حل مشکل اقتصادی را مسئله هسته ای دانستید به توافق روی آوردید و پس از رفت و آمدهای زیاد به توافقی رسیدید که نه تنها هیچ سودی برای ما نداشت؛ بلکه ضررهای فراوانی مانند خطر نفوذ دارد و هر روز کشورهای مستکبر غربی به خصوص دولت  خون خوار و مستکبر، ایالات متحده آمریکا هر روز به بهانه های بی خود کشور عزیزمان را تهدید به جنگ می کرد و معلوم شد که نه تنها برجام و دیپلماسی دولت شما عزت را به پاسپورت ایرانی برنگرداند؛ بلکه عزت را از پاسپورت ایرانی گرفتید.

 

و جای سئوال است که چرا هیچ موقع از دستاوردهای برجام صحبت نکردید و فقط با جملات پوپولیستی برجام را زیبا نمایان کردید. البته دانشجو بصیر است و حواسش هست.

 

طنز خنده دار این است که شما منتقدان داخلی را که دلسوز نظام هستند را به بی شناسنامگی یا بی سوادی متهم می کنید و با دشمن خونین نظام را مودبانه صحبت می کنید.


آقای رئیس جمهور امیدوارم فراموش نکرده باشید ک گفتید پس از اجرایی شدن برجام تمامی تحریم ها برداشته می شود؛اما این اتفاق رخ نداده است و رییس بانک مرکزی هم این مشکل را تایید کرد.

 

حال چگونه مردم با این جملات ضد و نقیض شما و همکارانتان را باور کنند؟

 

دکتر روحانی به این موضوع توجه کنید که شهر و استان کرمان متعلق به طیف خاصی و خاندان هاشمی نیست که دفن ونابودی چند صد تن سیب زمینی برایش درد نباشد.


شهر کرمان مردمانی مظلوم و ولایتمدار دارد که در دوره ریاست جمهوری شما هیچ توجهی نسبت به معیشت و فرهنگ این مردم نشده است و انگار که استاندار هم تمام توان خود را بر روی ساخت چند پل گذاشته است و هیچ حرکتی برای رفع مشکلات اقتصادی نکرده است.


آقای روحانی می شود دیگر از کلمه برجام استفاده نکنید مردم خسته شده اند از شعارهایی که فقط تکه کاغذی بیش نیست. چون نتیجه این شعارهای توخالی و پوچ، استقبال مردم مازندران که با سانسور شدید اطرافیان شما رخ داده است، تبدیل می شود.


تنها سئوالی که برای مردم شهید پرور، ولایی استان پیش آمده این است که آقای رئیس جمهور دوباره می خواهد از برجامی که هیچ سودی در معیشت مردم نداشته است صحبت کند. یا برای افتتاح پروژه تونل آبی که شش ماه پیش فعالیت برای ساختش رخ داده است می آید.


خنده دار است رئیس جمهور می خواهد طرحی را افتتاح کند که که افتتاحش شش ماه پیش رخ داده است.


 و در پایان توصیه ای دارم که دولت شما دم از آزادی می زند چرا هیچگونه فرصتی برای شنیدن صحبت های دانشجویی در نظر نگرفتید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد