اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام
اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام

آیا سید حسن مصطفوی با مردم صداقت مالی دارد؟

 سید حسن مصطفوی (خمینی) شامگاه چهارشنبه 12 خردادماه به مناسبت ایام ارتحال جانسوز امام خمینی(ره) گفت و گوی زنده تلویزیونی داشت.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، علاوه بر انتقاداتی که به تهیه کنندگان برنامه "نکه یک" درباره نحوه برگزاری این گفت و گو وارد است، از جمله چرایی ایجاد یک بدعت جدید جهت عدم حضور سید حسن مصطفوی در استودیو "نگاه یک" و انتقال عوامل این برنامه به دفتر تولیت حرم امام خمینی(ره)، و نیز، پرسش های خنثی و تکراری مجری برنامه از فردی که عملکرد او طی سال های گذشته مملو از اشتباهات و اقدامات سوال برانگیز است، اما در این مقال، درصدد بیان بی پرده یکی از مهمترین مطالبات اصلی مردم عاشق امام(ره) از فرزند یادگار عزیز سفرکرده امت هستیم.
  
حسن مصطفوی که به گفته خود، در آخرین روزهای عمر پربرکت و نورانی امام خمینی(ره) نهایتا 17 ساله بوده است، درحالی به عنوان راوی احوالات امام امت معرفی می شود که در عملکرد وی، حداقل در ساخت حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، کمترین شباهتی میان او و پیر جماران مشاهده نمی شود.

امام خمینی(ره) مظهر ویژگی های برجسته ای از یک انسان کامل بودند که همین خصوصیات، ایشان را به عنوان محبوبترین رهبر جهان تبدیل کرد تا جایی که در مراسم تشییع ایشان، با حضور بیش از 10 میلیون نفر از جمعیت 40 میلیونی ایران در سال 68، به عنوان پرجمعیت ترین تشییع تاریخ یاد می شود و به همین منظور، در کتاب رکوردهای گینس درج شده است.

آیا حسن مصطفوی به دلایل اصلی رمز و راز این محبوبیت اندیشیده است؟

شاید یکی از مهمترین ویژگی های امام خمینی(ره) به ساده زیستی، مردم بودن واقعی و نه شعاری، نفروختن یک موی کوخ نشینان به کاخ نشینان باشد.

امت، برای امامی سنگ تمام گذاشتند که درباره ساخت مصلای بزرگ تهران نوشت: "ان شاءاللَّه در کنار ساختن مصلاى تهران، در ساختن‏ بینش کفر ستیزى مسلمانان موفق باشید. ضمنا سادگى مصلا باید یادآور سادگى محل عبادت مسلمانان صدر اسلام باشد. و شدیدا از زرق و برق ساختمان هاى مساجد اسلام امریکایى جلوگیرى شود. خداوند تمامى دست‏ اندرکاران برپا کننده مساجد اللَّه را تایید فرماید."

آیا عملکرد سید حسن مصطفوی به عنوان تولیت حرم امام(ره) در ساخت مرقد ایشان کمترین تناسبی با سبک زندگی و نگاه آن عزیز سفر کرده دارد؟

چرا نحوه عملکرد مصطفوی در ساخت حرم، باید به سرانجامی منجر شود که یک رسانه معروف الحال آلمانی همچون "دویچه‌وله" اعلام کند: این آرامگاه گرانترین مقبره جهان است"!؟

آیا امامی که سید حسن مصطفوی شناخته است و درصدد معرفی آن به مردم هست، نسبت به نصب سنگ قبر ایتالیایی، طراح دکور خارجی و مشاور ناظر عربستانی رضایت دارد؟!

آیا سید حسن مصطفوی با مردم صداقت مالی دارد؟

او در همین برنامه تلویزیونی مدعی شد: "می دانم چه کسانی برای انقلاب چوب خوردند و چه کسانی وقتی پلو را آوردند سر سفره آمدند. البته سفره انقلاب متعلق به همه است. همه بنشینند؛ اما جای بقیه را تنگ نکنند"!

حال، از گوینده همین جملات که حسن مصطفوی است، سوال می شود که بر فرض صحت این ادعایش، او خود را جزو کدام دسته می داند؟ چوب خوردگان در راه مبارزه یا نشستگان بر سر سفره پلوی انقلاب؟!

یکی از خبرگزاری های رسمی کشور، با انتشار نمودار، به مقایسه رشد صعودی و غیرطبیعی بودجه موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) پرداخته است که در تصویر ذیل، این نمودار قابل مشاهده است:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد