اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام
اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام

صدور حکم وزیر علوم برای بازداشتی فتنه/حسن عابدی جعفری کیست؟


از تازه ترین موارد تناقض میان شعار و عمل دولتمردان کابینه یازدهم، خبر انتصاب یکی از بازداشتی های فتنه 88 با امضای وزیر علوم است
"خیبرآنلاین" - اعلام انتصاب یکی از بازداشتی های فتنه 88 در وزارت علوم، آن هم به فاصله کمتر از 3 روز از تذکر جدی و موکدانه امام خامنه ای در دیدار رمضانی دولت یازدهم با ایشان، بار دیگر تعارض میان حرف و عمل در میان دولتمردان را روایت کرد.
  
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، در شرایطی که اکثر مقامات دولتی، در روالی هماهنگ، می کوشند در اکثر سخنرانی های خود از ولی امر مسلمین یاد کرده و از رهنمودهای ایشان به بهانه های مختلف تشکر و قدردانی نمایند، اما بعضا مشاهده می شود که در اقدام و عمل، با چرخشی 180 درجه ای نسبت به همان رهنمودها، رفتار می کنند.

از تازه ترین موارد تناقض میان شعار و عمل دولتمردان کابینه یازدهم، خبر انتصاب یکی از بازداشتی های فتنه 88 با امضای وزیر علوم است.

طبق خبری که خبرگزاری ها منتشر کرده اند، محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در اجرای ماده 34 آئین‌نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان، حسن عابدی جعفری را به سمت نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و هماهنگ‌کننده هیات‌های انتظامی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منصوب کرد.

اما حسن عابدی جعفری کیست؟

این فرد 65 ساله، مسوول منابع انسانی و جانشین ستاد انتخاباتی یکی از سران فتنه (میرحسین موسوی) بود که بعد از افتضاحات جریان فتنه در روز عاشورا که منجر به حماسه تاریخی 9 دی شد، از 7 دیماه تا 23 همان ماه را در بازداشت گذراند.

صدور حکم برای یک فعال و بازداشتی در فتنه از سوی وزیر علوم دولت یازدهم در حالی صورت گرفته که امام خامنه ای در آخرین دیدارشان با روحانی و کابینه اش (که آقای وزیر هم در آن جلسه حاضر بود) مجددا به موضوع فتنه اشاره کردند و فرمودند: "در شرایط فتنه همچون قضایای سال ۸۸، نباید سخن، سکوت، اقدام و حتی نوع نگرش، موجب تقویت فتنه شود. البته ممکن است برخی افراد به دلیل گرایش های خاص خود، تمایلی به حضور صریح در مقابل فتنه نداشته باشند اما نباید از او هم به نفع فتنه بهره برداری شود."

عدم مرزبندی دقیق میان برخی مسئولان ارشد دولت یازدهم با فتنه گران، تنها به همین حکم انتصاب ختم نمی شود، تا جایی که چندی قبل، دیدار حسین فریدون (برادر روحانی و مشاور ارشد رییس جمهور) با مصطفی تاج زاده، دیگر بازداشتی فتنه 88، نیز خبرساز شده بود و اعتراضات گسترده ای را به همراه داشت.

نکته ای که در حاشیه اقدام اخیر غیرقابل قبول وزیر علوم قابل ذکر است، عدم توجه او و سایر مسئولان به موضوعی است که طی 3 سال گذشته، گریبان تعدادی از جوانان نخبه این کشور را گرفته است؛ موضوع بورسیه ها که منجر به "ظلم" به تعداد قابل توجهی از دانشجویان کشورمان شد و صدای اعتراض آنها، تاکنون کمترین واکنش عملیاتی را از سوی مراجع ذیربط دولتی و غیردولتی به وجود آورده است.

به وزیر علوم و دیگر مسئولان ارشد دولتی توصیه جدی می شود در سال پایانی عمر حضور خود در قوه مجریه، به جای حاشیه سازی و پیش کشیدن مسایل انحرافی اینچنینی، به فکر انجام خدمت خالصانه در راستای ماموریت ها و وظایف قانونی خود باشند و از فرصت کوتاهی که در اختیار دارند، جهت خدمت به مردم و انقلاب اسلامی بهره برداری نمایند.

کمترین انتظار از وزیر علوم، لبیک عملی به مطالبه جدی امام و امت است؛ در صورت عدم اقدام مناسب در این زمینه، از نمایندگان انقلابی مجلس توقع می رود به این موضوع ورود کرده و از خطوط قرمز نظام صیانت نموده و با متخلفان برخورد قانونی نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد