اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام
اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

اگر ظهور نزدیک باشد چه ؟...

مسائل مهم سیاسی اجتماعی ایران و جهان و آموزه ها و موضوعات دین مبین اسلام

یونیسف: هر 10 دقیقه یک کودک یمنی از گرسنگی می‌میرد

دستپخت مشترک آمریکا، انگلیس و آل‌سعود

Image result for ‫سوء تغذیه کودکان یمنی‬‎

«یونیسف» با اشاره به بالا بودن میزان سوءتغذیه در میان کودکان یمنی به دلیل تجاوز ائتلاف سعودی- آمریکایی اعلام کردکه «هر 10 دقیقه یک کودک یمنی از گرسنگی می‌میرد.»
  
Image result for ‫سوء تغذیه کودکان یمنی‬‎


صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) در بیانیه‌ای ضمن اشاره به اینکه میزان سوء تغذیه در میان کودکان یمنی در بالاترین سطح خود است اعلام کرده حدود ۴۶۲ هزار کودک یمنی از سوء تغذیه «شدید» رنج می‌برند که این رقم در مقایسه با سال ۲۰۱۴ شاهد  رشد ۲۰۰ درصدی بوده است. به گزارش ایسنا، همچنین ۱ میلیون و 700 هزار کودک یمنی نیز از سوء تغذیه نسبتا شدید رنج می‌برند. طبق بیانیه یونیسف، بالاترین نرخ سوء تغذیه در میان کودکان ساکن استان‌های «الحدیده»، «صعده»، «تعز»، «حجه» و «لحج» دیده می‌شود.  در بیانیه این سازمان همچنین آمده «در یمن هر ۱۰ دقیقه یک کودک به دلیل بیماری‌هایی چون اسهال، سوء تغذیه و عفونت دستگاه تنفسی که قابل پیشگیری نیز هستند، جان خود را از دست می‌دهند.»
گفتنی است تجاوز آل سعود به یمن که با حمایت کشورهای غربی در جریان است باعث نابودی زیرساخت‌های این کشور شده است. محاصره هوایی، زمینی و دریایی یمن همچنین باعث شده تا گرسنگی و قحطی در کنار بیماری‌های واگیر‌دار کودکان این کشور را در بدترین شرایط ممکن قرار دهد. سلاح‌های انگلیسی و آمریکایی باعث نابودی بیمارستان‌های یمن شده و کودکان به دلیل آسیب پذیری بالا، مهمترین قربانیان تجاوز سعودی هستند. گفتنی است کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر هیچ اقدام عملی برای نجات مردم یمن نکرده‌اند.

نظرات 2 + ارسال نظر
پوکه قروه شنبه 6 اردیبهشت 1399 ساعت 02:29 http://pokeariako.ir

ممنون

امید دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 15:55 https://zonkan98.ir/

با تشکر از وبلاگ خوبتون موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد